Може здатися, що багатозадачність – це спосіб підвищити продуктивність і встигати більше за менший час. Однак останні дослідження показали, що багатозадачність може бути не такою ефективною, як ми вважали раніше. Насправді, багатозадачність може навіть заважати нашій продуктивності. І ось чому … читати далі
Блог: статті та новини

Навіть люди з високим рівнем самоорганізації та відповідальності хоча б раз у житті не встигали виконати роботу у строки. Дедлайни, з одного боку, викликають у людини стрес: за що хапатися, як усе встигнути, поспіх і метушня. З іншого боку, терміни, … читати далі

Сьогодні робота з дому стала більш поширеною, ніж будь-коли раніше. Такий формат роботи може здатися мрією – працювати, не виходячи з дому, п’ючи смачну каву з улюбленої чашки і в піжамі. Проте в таких умовах залишатися вмотивованим і продуктивним може … читати далі

Облік робочого часу – це процес моніторингу та реєстрації часу, який ви чи ваші співробітники витрачаєте на різні завдання або проєкти. Сьогодні цей інструмент є невід’ємною частиною будь-якого робочого місця – як приватних осіб, так і компаній, які хочуть оптимізувати … читати далі

Натхнення та продуктивність – два важливі елементи для досягнення успіху в будь-якій сфері, а особливо – у творчій. Однак знайти баланс між ними може бути непросто. Занадто багато натхнення може призвести до прокрастинації, тоді як надмірне зосередження на продуктивності може … читати далі

Оцінка та планування є критично важливими компонентами управління проєктами. Без належного планування проєкт може не досягти поставлених цілей або бути завершеним з перевищенням бюджету чи з відставанням від графіка. Аналогічно, без належного оцінювання керівник проєкту не зможе визначити сфери для … читати далі

Вигорання не з’являється раптово – воно розвивається поступово. Цей стан не є хворобою, втім він може прискорювати розвиток, наприклад, депресії. Треба зазначити, що вигорання – не те саме, що й стрес на роботі. Стрес виникає тоді, коли людина намагається пристосуватися … читати далі

Прибутковість – це кінцева мета будь-якого проєкту. Незалежно від того, чи це бізнес-підприємство, чи особиста справа, важливо враховувати фактори, які впливають на прибутковість проєкту. Розуміння цих факторів може допомогти вам приймати обґрунтовані рішення, які приведуть до успішного результату. Які … читати далі

Залученість працівників – це рівень відданості та ентузіазму, з яким працівники ставляться до своєї роботи та компанії. Залучені працівники – це ті, хто відчуває зв’язок з місією, цінностями та цілями своєї компанії, і хто мотивований виходити за рамки своєї роботи. … читати далі

Як кажуть, час – це гроші. В управлінні проектами відстеження часу є важливим інструментом, який може допомогти менеджерам залишатися на вершині завдань і гарантувати, що проекти будуть завершені вчасно і в рамках бюджету. Пропонуємо вам ознайомитися з тим, як тайм-трекінг … читати далі

Продуктивність важлива на конкурентному ринку і на роботі, оскільки вона є показником ефективності. Підвищивши свою продуктивність, ви зможете досягати поставлених цілей, переманювати клієнтів у конкурентів і заробляти більше грошей. І навпаки, якщо ваша продуктивність падає або зростає повільніше, ніж у … читати далі

Найважливіший навик справжнього професіонала – вміння спілкуватися й домовлятися. Людина, яка має комунікативні здібності, завжди знайде правильний підхід до клієнта, партнера чи роботодавця. Цінність цієї навички в контексті ринку праці саме в тому, що вона – один з головних драйверів … читати далі