Продуктивність працівників є одним з ключових факторів успіху сучасного бізнесу. Здатність ефективно працювати та досягати поставлених цілей є важливою як для працівників, так і для компаній в цілому. Але! Чи знаєте ви, які саме фактори впливають на продуктивність працівників? У … читати далі
Блог: статті та новини

Продуктивність команди може впасти з багатьох причин. Дослідження McKinsey показують, що 67% керівників відчувають зниження ефективності своїх співробітників порівняно з минулим роком. Проблема не в людях – справа в системах і підходах до організації робочих процесів. Чому падає продуктивність: головні … читати далі

Продуктивність на роботі є ключовою для успішної кар’єри. Часто люди витрачають багато часу на роботі, але не досягають бажаних результатів. Тож давайте розглянемо 4 основних звички, які можуть допомогти збільшити продуктивність на роботі. 1. Не відкривайте кілька вкладок і … читати далі

Табелі для обліку часу – найпопулярніший спосіб моніторингу робочого часу для команд і компаній. Табель обліку робочого часу – це важливий документ, який допомагає вести моніторинг робочого часу працівників і розраховувати їхню зарплату. У цій статті ми розглянемо, що … читати далі

За статистикою наших клієнтів, у компаній зі 100+ співробітниками зустрічі займають у середньому 1,5-2 години на день. Між іншим, це 7,5-10 годин на тиждень. Тільки уявіть, що на зустрічі (і часто малоефективні) ви витрачаєте 20% робочого часу – цілий робочий … читати далі

У сучасному світі, де час – найцінніший ресурс, продуктивність та ефективність – два поняття, які зазвичай використовуються як синоніми. Насправді ж, ці поняття мають різний зміст та використовуються для оцінки різних аспектів роботи. Тож давайте розглянемо в чому полягає різниця … читати далі

Керування креативним агентством може бути складним завданням, оскільки вимагає поєднання організаційних та креативних навичок. Якщо ви керівник креативного агентства або плануєте стати ним, то ця стаття буде корисною для вас. Ось кілька порад, як бути організованим, керуючи креативним агентством: … читати далі

Вибір системи оплати праці безпосередньо впливає на продуктивність команди, мотивацію працівників та фінансову стабільність компанії. Проаналізуємо дві основні моделі: фіксовану ставку та погодинну оплату, щоб допомогти визначити, яка з них оптимальна для вашого бізнесу чи професійної діяльності. Фіксована ставка: сутність … читати далі

У зв’язку зі зростанням популярності віддаленої роботи, все більше компаній та працівників звертають увагу на культуру віддаленої роботи. Але що це означає? Культура віддаленої роботи – це сукупність принципів, цінностей та практик, які визначають, як працюють компанії та їхні … читати далі

Віддалена робота стала нормою для багатьох людей ще з часів пандемії. Завдяки цьому формату роботи, ви маєте можливість працювати з будь-якого місця у світі та в будь-який зручний для вас час. Однак, віддалений формат роботи може створити деякі виклики, один … читати далі

Останнім часом все більше компаній переходять на гібридний формат роботи. Це новий підхід до організації роботи, який поєднує в собі переваги роботи в офісі та дистанційної роботи. У цій статті ми розглянемо, що таке гібридний формат роботи та як він … читати далі

Як власник або керівник компанії, ви повинні слідкувати за відвідуваністю своїх співробітників, включаючи їхні години початку роботи та понаднормові години, щоб забезпечити безперебійний робочий процес і точне управління заробітною платою. На щастя, ви можете використовувати спеціальне програмне забезпечення для … читати далі