Часто співробітники компаній використовують робочий час неефективно, що призводить до втрати продуктивності та можливостей. Тому питання тайм-менеджменту гостро постає серед підприємств та організацій. Існує ряд способів покращити управління часом: застосування методик із всесвітньо відомих книг, використання автоматизованих або звичних рукописних інструментів, індивідуальна робота із кожним співробітником. Впроваджуючи ці методи, підприємства можуть підвищити свою ефективність та збільшити прибуток. У статті ми обговоримо, у яких ситуаціях доречно застосовувати такий автоматизований інструмент, як тайм-трекер.
Керування вашими співробітниками за допомогою інструменту обліку робочого часу
Вам слід запровадити у компанії інструмент обліку робочого часу, якщо ви хочете, щоб співробітники досягали найкращих результатів у відведений ним час. Можливо, ви виявили, що співробітники, як правило, приносять дохід нижче середнього, коли вони надані самі собі.
Які переваги використання тайм-трекера?
Рахунки та фінансові вигоди
Тайм-трекер дає можливість покращити розрахунки бюджету проектів. Коли знаєте, скільки часу потрібно на його завершення, ви можете скласти пропозицію, яка не знижує фактичних витрат. Та не змушує компанію підвищувати вартість виконаної роботи постфактум.
Моніторинг працівників
Ви хочете визначити, які працівники старанно працюють, а яким потрібно докласти зусиль для завершення розпочатих завдань. Потім ви можете винагородити працьовитих співробітників або поліпшити продуктивність недостатньо ефективних. Це допоможе гарантувати, що у вас буде штат співробітників, готових працювати продуктивно, коли вам потрібен час.
Моніторинг робочого процесу
За допомогою системи обліку робочого часу ви можете дізнатися, як добре ваша команда працює над проектами. Ви можете побачити сильні та слабкі сторони кожної людини. Це допоможе вам поставити потрібних людей на потрібні посади, щоб ваші проекти були виконані вчасно та з чудовою якістю.
Поліпшення обслуговування клієнтів
Лічильник часу дозволяє надавати клієнту повну розбивку виконаної роботи та інформацію про витрачений на неї час. Це показує їм, за що саме вони платять, тому жодних заперечень щодо виставлення рахунків не виникне.
Коли ваш бізнес працює краще, ви залучаєте більше нових та зберігаєте постійних клієнтів. Співробітникам ви зможете платити за результати, які вони виробляють у встановлений термін.
Отримання згоди ваших працівників на автоматизований облік робочого часу
Хоча облік робочого часу використовується для підвищення продуктивності компанії в цілому, співробітники можуть розглядати це як вторгнення у приватне життя. Вони гадають, що їм не довіряють і контролюють їхню роботу на мікрорівні.
Співробітникам варто продемонструвати, як програма для обліку часу принесе користь не лише компанії, а й кожному з них. Обговоріть, як зростаюча та сильна компанія приносить більше грошей, що допомагає вашим співробітникам отримувати бонуси та збільшувати розмір заробітної плати.
Наприклад, фахівці відділу продажів прагнуть заробляти більше грошей. Покажіть, як тайм-трекер дозволить їм заробляти більше, і вони будуть готові працювати під його керівництвом.
Спілкуйтесь індивідуально з кожним працівником, який працюватиме з інструментом обліку робочого часу
Покажіть, де, на вашу думку, їхня ефективність значно покращиться завдяки використанню інструменту обліку часу. Коли ви вкажете, де ви помічаєте недоліки і як це шкодить компанії, вони будуть більш сприйнятливими до використання інструменту обліку часу для покращення своїх результатів.
Yaware TimeTracker як ефективний інструмент відстеження часу
Yaware TimeTracker – автоматизована система обліку робочого часу. Програма має як десктопну, так і SaaS версію, і дозволяє компаніям відстежити “сірі місця” в організації робочого дня працівників та підвищити рівень продуктивності.
Ви можете замовити безкоштовний тестовий період на 14 днів, щоб оцінити його можливості. Користувачам за посиланням доступна демо версія — приклад того, як працює тайм-трекер на практиці.