Дуже багато людей прагнуть стати успішними менеджерами, побудувати професійну робочу команду і досягти успіху. Вони щиро вважають, що для цієї мети достатньо хороших лідерських, інтелектуальних та організаційних навичок. Та, на жаль, сучасне бізнес-середовище, шо кожного дня стрімко змінюється, на практиці доводить зворотне. Всі працівники – звичайні люди, які вразливі до стресу і відчувають притаманні людям тривожні стани, вони погано реагують на зовнішній тиск і швидко вигорають. Коли хороший керівник – це не тільки розумний і емоційно жорсткий лідер, а й психолог, який вміє читати думки, ухвалювати мудрі рішення, знижувати рівень стресу, мотивувати й надихати підлеглих. 

 

Що ж в реальності може демотивувати і дестабілізувати вашу команду?

 

1. Багатозадачність – це перший і основний винуватець відсутності прогресу

Менеджери, які вважають, що багатозадачність може збільшити продуктивність їхніх команд, жорстоко помиляються. Звичайно, спочатку такий підхід може видати бажані результати, але ваші завантажені співробітники незабаром вигорять і втратять продуктивність. Люди не можуть бути ефективними і продуктивними тривалий час, фокусуючись на масі завдань одночасно. Це забирає багато енергії та значно збільшує кількість помилок. Якщо ви хочете отримувати результати на постійній основі, вам варто заохочувати однозадачність за умови правильного розставлення пріоритетів у плані виконання робіт.

 

2. Негативна атмосфера в команді

Важко залишатися креативним працівником і проявляти весь свій потенціал у несприятливому середовищі. Тож, будучи керівником, ви маєте розуміти, що несете певну відповідальність за фінансове та емоційне благополуччя і команди, і компанії. Ви повинні вселяти впевненість у ваших співробітників і створювати у команді максимально можливу атмосферу взаєморозуміння. Позитивне робоче середовище допоможе членам команди почуватися комфортно і бути більш відкритими. Пам’ятайте, в якій сфері ви не працювали б – хороша атмосфера гратиме вам тільки на руку.

 

3. Зануреність в роботу поза офісом

Багато керівників-перфекціоністів обожнюють співробітників, які практично не відключаються від режиму роботи. Вони завжди на зв'язку, без проблем засиджуються в офісі допізна і покірливо виходять працювати у вихідні дні. Проте важливо розуміти, що людина не є безперебійним джерелом енергії, а ті співробітники, які живуть і дихають тільки робочими завданнями, рано чи пізно втратять запал, так як в них просто не буває ані сил, ані часу на сім'ю та особисте життя. Кожна людина потребує відпочинку та розваг, тож візьміть собі за правило не турбувати своїх підлеглих не в робочий час.

 

4. Незнання, як впоратися з хаосом

Якщо ви уважна й емоційно стійка людина, значить, вам необхідно навчити членів своєї команди, як справлятися з хаосом, безладом, невизначеністю і стресами. Це не означає, що ви повинні організувати психологічні семінари або медитаційні тренінги. Просто поділіться своїм досвідом і дайте цінні поради про те, як розвинути усвідомленість.

 

5. Відсутність фізичної активності

Сидячий спосіб життя – тихий вбивця, що поступово руйнує життя людей і перетворює їх на депресивних песимістів. Якщо ви хочете, щоб ваша команда демонструвала результати, не закривайте очі на здоров'я кожного свого співробітника. У випадку, коли гнучкий графік роботи не відповідає вашим інтересам, то, принаймні, надайте людям більше можливостей для фізичної активності. Наприклад, це можуть бути більш часті перерви протягом дня.

 

6. Зайва вимогливість до людей

Незалежно від того, наскільки емоційно сильними можуть бути ваші співробітники, якщо ви занадто жорсткі та несправедливі з ними, вони рано чи пізно зламаються. Надмірно амбітним керівникам часом буває важко знайти баланс між вимогливістю та емпатією. Якщо вони занадто м'які і чуйні – співробітники можуть розслабитися і безсоромно користуватися добродушністю начальника. І навпаки, якщо тримають у страху всіх підлеглих – команда ризикує розпастися. Коли ви хоча б спробуєте відшукати золоту середину – робота піде більш злагоджено і продуктивно.

 

7. Працівники не беруть відпустки

Якщо ви хочете стати успішним менеджером або керівником, вам слід позбутися звички отримувати від співробітника все можливе до останньої краплі. Ця негативна риса може тільки викликати неприйняття, відторгнення, а що гірше – ненависть з боку членів команди. Люди, які працюють у режимі 24/7 без відгулів і відпусток, часто страждають від безсоння, неуважності та інших розладів. Якщо ваша команда працює без відпочинку – негайно змініть до цього своє ставлення, адже в результаті таке нераціональне використання людських ресурсів може серйозно порушити й ваш бізнес.

 

 

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.