Замовник

Компанія “АМИ” – системний інтегратор ІТ рішень, інсталятор систем безпеки і систем мікроклімату.

Пропонує послуги з проектування та створення інформаційної та інженерної інфраструктури, проводить навчання і сертифікацію фахівців в області ІТ-технологій.

Що спонукало вас до пошуку рішення для обліку робочого часу?

В'ячеслав Скрипник
В'ячеслав Скрипник – начальник служби ІТ

В'ячеслав Скрипник, начальник служби ІТ компанії “АМИ” розповів нам про причини впровадження та результати, яких вдалося досягти за Yaware.TimeTracker.

“Причина пошуку рішення для обліку робочого часу – зміна схеми роботи персоналу. Більшість співробітників почало працювати віддалено або ж не в своєму основному офісі (на майданчиках філій)”.

Чому Ви вибрали саме Yaware.TimeTracker?

“Це вітчизняний продукт, активно розвивається.

Наявність клієнта і інтерфейсу російською та українською мовами, великий функціонал сервісу та наочні звіти для аналізу — все це переконало нас скористатися саме Yaware.TimeTracker.

Які завдання ви ставили перед системою обліку робочого часу?

“Отримання повної картини робочого дня офісних і віддалених співробітників, оцінка завантаженості персоналу і їх робочої активності — основні завдання впровадження системи.

Нам потрібен був інструмент, який би вирішував ці завдання і дозволив моніторити продуктивність роботи персоналу онлайн.

Співробітники в свою чергу повинні були отримати систему, яка б підтверджувала їх роботу в умовах відсутності візуального контролю з боку керівництва “.

Як поставилися співробітники до впровадження Yaware.TimeTracker?

Впровадження системи пройшло успішно. В цьому нам дуже допомогли добірки документів, особливо юридичного характеру, а так само інструкції по впровадженню і роботі з клієнтом і веб інтерфейсом.

З Yaware.TimeTracker ми ведемо облік робочого часу співробітників проектних депертаменту і відділів продажів

Яких результатів Вам вдалося досягти?

Керівництво компанії одержало можливість бачити реальну завантаженість співробітників і оцінювати рівень продуктивності роботи кожного з них. Як результат, скоротилися втрати часу, в тому числі на розбирання робочих моментів. Незаперечною перевагою впровадження системи стало поліпшення ставлення персоналу до роботи і підвищення лояльності до компанії.

Співробітники позбулися необхідності якимось чином підтверджувати свою роботу. Повна картина робочого дня тепер завжди під рукою, а доступ співробітників до особистої статистики забезпечує прозорість відносин між ними і керівництвом.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.