Табель робочого часу – це електронна таблиця, у якій записується час, витрачений працівником на виконання завдань або роботу над проектами. Раніше менеджери використовували для цього паперові аркуші, а всю статистику переносили в електронні таблиці.

 

Табель обліку робочого часу є важливим діловим документом і, в той же час, одним з найбільш неточних. Адже дослідження показують, що 8 із 10 ручних записів часу містять помилки, які потім необхідно виправляти.

 

Проте програмне забезпечення для автоматичного обліку робочого часу дозволяє записувати та проводити моніторинг часу без втручання людини. Це означає, що ви, як роботодавець, можете точно знати, скільки годин кожен працівник відпрацював, доклавши мінімальних зусиль і найголовніше, не втручаючись в особистий простір працівників. 

 

Як працює автоматичний табель Yaware?

 

Yaware.TimeTracker автоматично фіксує всю робочу діяльність і зберігає дані користувача. Вся інформація записується та оновлюється кожні 15 хвилин без активного втручання людини. Звіт демонструє:

 

  • скільки днів на місяць відпрацював кожен працівник;
  • скільки часу працівник був відсутній і з якої причини: лікарняний, відпустка, вихідний;
  • графік відпусток персоналу;
  • порушення розкладу: запізнення чи закінчення роботи раніше, ніж треба;
  • дані про роботу штатних і віддалених співробітників;
  • місячний оклад працівникам з погодинною оплатою праці;
  • статистику тих, хто працює позмінно, вночі або за стандартним графіком.

 

Які переваги автоматичного табелю для обліку робочого часу?

 

Основна цінність автоматизації полягає в тому, що за її допомогою працівник може звільнити час для виконання більш важливих завдань. Yaware TimeTracker спрощує керування персоналом і нарахування заробітної плати для офісних і віддалених команд. Табель легко автоматизувати, незалежно від того, де і як працюють ваші співробітники. Розширена звітність допомагає аналізувати продуктивність, розраховувати вартість проекту та завдання, а також переглядати відвідуваність співробітників. Ці дані дозволяють отримати більший прибуток за той самий робочий час.

 

Отже, за допомогою цього програмного забезпечення ви:

 

  • завжди будете знати, як проводять робочий час співробітники;
  • отримати повну картину продуктивності персоналу та компанії;
  • вдосконалите процес звітності та аналізу ефективності;
  • забезпечите клієнтам прозорість білінгу;
  • зменшите витрати, пов'язані з обробкою та зберіганням даних;
  • дасте можливість працівникам бачити статистику їхньої роботи, аби вони самостійно спостерігали за своєю продуктивністю та зменшували відволікання.

 

Якщо ви все ще сумніваєтеся, скористайтеся безкоштовною пробною версією Yaware.TimeTracker і переконайтеся, наскільки вона ефективніша за будь-яку традиційну електронну таблицю.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.