Монобанк — банк без відділень, офісу і тони паперів. Його повна онлайн-діяльність доводить те, що не лише ІТ-галузі підходить такий формат роботи: віддалений без втрати продуктивності й доходів.
Зараз технології дозволяють виконувати одні й ті ж задачі, де б ми не знаходилися. Люди в усьому світі використовують різні інструменти для адаптації до нового формату. У нашому списку 23 програми для віддаленої роботи. Вони підвищують продуктивність, і спрощують процес управління працівниками.
Програми для управління віддаленим персоналом
Онлайн сервіс, який поєднує у собі CRM, проєкти та завдання, чати з клієнтами й форму для збору лідів, конструктор лендінгтів та сайтів. Програма вибудовує комунікацію всередині команди і допомагає дотримуватися дедлайнів. Hubspot – це один зі способів автоматизувати продажі, вести клієнта по воронці, працюючи в офісі або віддалено.
Jira — інструмент для управління проєктами, розроблений для ІТ-сфери. Сервіс дозволяє планувати спринти, призначати завдання і розподіляти їх між розробниками, синхронізувати роботу з дорожньою картою розвитку продукту.
Це програма для віддаленої роботи через інтернет. Підходить для великої кількості проєктів в одному місці. В цій хмарній системі працівник бачить свої завдання і дедлайни, а керівник може спостерігати за загальною картиною роботи. Сервіс спрощує роботу над складними стратегічними проєктами, а ось для швидких доручень рекомендуємо вибрати альтернативний варіант.
Це програмне рішення для управління проєктами та спільної роботи. Його вибирають за просту функціональність і зручність використання. Дозволяє обмінюватися ідеями, організовувати бесіди й триматися разом протягом усього проєкту.
Сервіс створений для управління проєктами за методом Канбан. Дозволяє планувати й виконувати завдання використовуючи дошки, списки та картки. Ідеально підходить для спільної роботи. У програмі можна призначати завдання для конкретного користувача, обговорювати їх і стежити за кінцевими термінами.
Програми для продуктивності і тайм-менеджменту
Програма для контролю віддаленої роботи, обліку часу і продуктивності. Записує діяльність за комп'ютером і показує її керівнику у вигляді зручних звітів. Статистика включає кількість відпрацьованого часу, аналіз використаних сайтів і програм, час початку і закінчення робочого дня.
Yaware дозволяє згрупувати працівників по відділах і аналізувати діяльність кожного члена команди, відділу чи компанії загалом. Де б не знаходився персонал, сервіс покаже, чим він зайнятий в цей момент. Звіти можна переглядати в особистому кабінеті, з телефону або налаштувати їх розсилку на електронну пошту.
У програмі можна створювати проєкт і завдання, визначати часові та бюджетні рамки. Після виконання робіт, у звіті видно скільки часу витрачено на кожну задачу і її вартість. Yaware — проста і зрозуміла програма для відстеження віддаленої роботи з комп'ютером.
Todoist найкраще підходить для делегування обов'язків віддаленим працівникам. Він включає завдання, підзадачі, дозволяє створювати проєкти, додавати замітки і завантажувати файли, встановлювати нагадування і формувати діаграму продуктивності.
Evernote — це кишеньковий блокнот зі списком справ. Туди можна записувати текстову інформацію, додавати картинки, аудіо і відеофайли. Вся інформація ділиться по «блокнотах» — тому легко знайти потрібні дані. Нотатки автоматично синхронізуються на всіх пристроях. Evernote — програма для віддаленої роботи як окремих працівників, так і команд.
Найпростіший спосіб тримати все в порядку і під контролем, а також ділитися своїм розкладом з колегами. Потім, якщо ви хочете призначити зустріч з ними, просто знайдіть їх імена і забронюйте вільний час. Таким же чином можна бронювати конференц-зали. Опція нагадування подбає про те, щоб ви нічого не забули і ефективно управляли часом.
Сервіс веде облік робочого часу і допомагає керувати проєктами використовуючи Agile. У Hubstaff можна планувати спринти, стендап, епіки і багато іншого. Програма для контролю віддаленої роботи допоможе об'єднати віддалені команди і зосередитися на важливих завданнях.
Ідеальний для персонального використання. Показує користувачеві, на що він витрачає час і допомагає побороти відволікання. У Rescue Time можна задати ціль, з якою ви хочете використовувати робочий час і відстежувати їх досягнення за допомогою сповіщень, звітних електронних листів.
Ця програма заглушує шуми та допомагає віддаленим фахівцям і командам працювати більш продуктивно. Krisp придушує будь-які фонові шуми, такі як гавкіт собаки, дитячий крик, вуличний шум, клацання клавіатури. Сервіс синхронізується з Zoom, Skype, Slack і багатьма іншими.
Програми для віддаленої комунікації
Ця програма для віддаленої роботи дозволяє створювати чати, канали, ділитися інформацією і документами, синхронізувати з Google Drive, відповідати на повідомлення. Підходити для великих команд. Slack об'єднує всю комунікацію в одному місці і спрощує управління віддаленими працівниками.
Найпопулярніший сервіс для відеоконференцій. Можна ділитися екраном, проводити презентації, вносити правки і підтримувати комунікацію у віддаленому середовищі. Zoom — це додаток для групових дзвінків з приголомшливою якістю відео. Також, підтримує обмін аудіо- і текстовими повідомленнями.
# 15 Google Hangouts
Google Hangouts дозволяє відправляти текстові повідомлення, здійснювати голосові і відеодзвінки з однієї робочої області. Ви зможете додавати учасників команди в список контактів і вести індивідуальні бесіди.
Якщо вам потрібно швидко і якісно донести інформацію — скористайтеся Loom. У цій програмі для віддаленої роботи ви можете записувати свій екран, робити презентації, коментувати і навіть включити web-камеру. Посилання на готове відео можна скинути в чат або на електронну пошту. Ви також отримаєте повідомлення, якщо хтось перегляне ваш матеріал.
Програма для віддаленого доступу до комп'ютера. Стане у пригоді системним адміністраторам для підтримки і обслуговування пристроїв колег. TeamViewer підтримує взаємодію з будь-яких пристроїв та на будь-якій відстані.
Програми для зберігання даних
Це хмарна платформа для зберігання всіх ваших файлів в одному безпечному і централізованому місці. Ця програма для віддаленої роботи через інтернет дозволяє працівникам зберігати і обмінюватися документами, таблицями та слайд-презентаціями. Її можна використовувати для щотижневої звітності. Крім того, файли Google диска можна синхронізувати між пристроями, тому користувачі можуть переглядати і оновлювати їх звідки завгодно.
Dropbox — це сучасний робочий простір, яке пропонує різні функції для управління віддаленими працівниками і дозволяє ділитися великими файлами. Дистанційні працівники можуть легко синхронізувати документи, обмінюватися ними і спільно працювати. Ця система хмарного зберігання має API. Це дозволяє ділитися великими файлами — PowerPoint, Photoshop, ескізами з ким завгодно.
Надає внутрішні сервери конфігурації мережі, послуги з хостингу резервних копій, додаткові розсилки сайтів в поштових відправленнях. Хмарне сховище підійде для синхронізації і обміну файлами.
Програми для морального здоров'я на роботі й збереження work-life балансу
Одна з небагатьох програм для віддаленої роботи, яка показує локальний час ваших колег по всьому світу. Timezone.io допоможе керувати своєю роботою та особистим життям.
Це програмне забезпечення для віддалених команд. Дозволяє організовувати віртуальні зустрічі працівників і онлайн-зустрічі з клієнтами. Є вбудована інтеграція Zoom, автоматичні нагадування, синхронізація різних календарів.
Якщо ви звикли працювати в офісі, вам знадобиться час для адаптації, але це не означає, що ви почуватиметесь викинутими за борт. Маючи в кишені всі ці інструменти, віддалені працівники, швидше за все, залишаться такими ж продуктивними і управляти ними буде в рази легше.
Яка ваша улюблена програма для роботи віддалено? Поділіться в коментарях своїм досвідом.