автоматичний табель обліку робочого часу

Кадровикам та HR-менеджерам часто потрібен конкретний приклад правильного заповнення табелю обліку робочого часу. Розглянемо детально, як виглядає табель для стандартного 5-денного робочого тижня на прикладі березня 2025 року, і з'ясуємо всі нюанси заповнення цього важливого документа.

Зразок заповненого табелю обліку робочого часу (форма П-5)

Основні дані табелю на березень 2025 року:

  • Робочі дні: 20 днів
  • Робочих годин: 160 годин (при 8-годинному робочому дні)
  • Вихідні: суботи та неділі
  • Святкові дні: 8 березня (субота)

Приклад заповнення для працівника Іванова І.І.:

Дата
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Код
Р
Р
В
В
Р
Р
Р
В
В
Р
Р
Р
Р
Р
В
Год
8
8
-
-
8
8
8
-
-
8
8
8
8
8
-
Дата
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Код
В
Р
Р
Р
Р
Р
В
В
Р
Р
Р
Р
Р
В
В
Р
Год
-
8
8
8
8
8
-
-
8
8
8
8
8
-
-
8

Розшифровка кодів:

  • Р – робочий день (8 годин)
  • В – вихідний день
  • ТН – тимчасова непрацездатність (лікарняний)
  • ВД – відрядження
  • НУ – надурочні години

Як правильно заповнити табель: покрокова інструкція

Електронний табель працівника заповнюється щодня з обов'язковим зазначенням коду виду часу та кількості годин. У верхньому рядку вказується літерний код, у нижньому – кількість відпрацьованих годин.

Для кожного працівника в табелі вказуються табельний номер, прізвище з ініціалами, посада та відпрацьовані дні з годинами за кожну дату місяця. Робочі дні позначаються кодом “Р” з вказівкою кількості годин, вихідні залишаються порожніми або ставиться “В”. Відпустки, лікарняні та інші неявки мають спеціальні буквені коди згідно з затвердженим переліком.

Основні проблеми ручного заповнення: помилки в підрахунках загальної кількості годин, невідповідність записів фактично відпрацьованому часу, плутанина з кодами неявок, складність врахування часткових робочих днів. При великих колективах ручне ведення табелю займає багато часу та створює ризики для бізнесу під час перевірок Держпраці.

Приклади заповнення в нестандартних ситуаціях

Працівник у відпустці з 15 по 25 березня:

Дата
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Код
Р
В
В
В
В
В
В
В
В
В
В
В
Р
Год
8
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
8

Працівник на лікарняному з 10 по 14 березня:

Дата
9
10
11
12
13
14
15
Код
Р
ТН
ТН
ТН
ТН
ТН
В
Год
8
-
-
-
-
-
-

Працівник у відрядженні:

Дата
18
19
20
21
22
Код
ВД
ВД
ВД
ВД
В
Год
8
8
8
8
-

Автоматизація ведення табелю – сучасне рішення проблем

Автоматичне формування табеля базується на реальній активності співробітника за комп'ютером. Система обліку робочого часу фіксує кожну дію без можливості редагування з боку користувача та створює табель на основі фактичних даних про роботу.

автоматичний табель обліку робочого часу

На скріншоті видно реальний табель, де автоматично зафіксовано години роботи кожного працівника. Зелені клітинки показують відпрацьований час, червоні – неактивність або відсутність. Система також візуалізує щоденну активність у вигляді графіків.

тайм-трекер робочого часу Яваре

Другий скріншот демонструє детальний табель з точними годинами для кожного дня. Система автоматично розраховує загальну кількість відпрацьованого часу та формує звіти для HR-відділу.

Автоматичний табель включає точну фіксацію часу початку та завершення роботи, розрахунок відпрацьованих годин, врахування перерв і неактивного часу, інтеграцію з HR-системами для відпусток та захист від ручного редагування даних. Табелювання віддалених співробітників стає простим завданням завдяки постійному моніторингу активності.

Практичні поради для кадровиків

Облік часу в Excel залишається популярним для малих команд, але має значні обмеження. При зростанні команди понад 15-20 осіб ручне ведення стає неефективним.

Перехід на автоматизацію доцільний при команді більше 15 працівників, наявності віддалених співробітників, частих помилках у розрахунках, великих витратах часу на адміністрування та потребі захисту від перевірок контролюючих органів.

Сучасні системи обліку часу формують табелі автоматично з мінімальним втручанням HR-менеджера та повною відповідністю законодавству. Це економить час, зменшує помилки та забезпечує надійний захист під час перевірок Держпраці.

Подивіться, як формується автоматичний табель у Yaware.TimeTracker – з прикладом реального дашборду.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Відповісти

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *