Продуктивність важлива на конкурентному ринку і на роботі, оскільки вона є показником ефективності. Підвищивши свою продуктивність, ви зможете досягати поставлених цілей, переманювати клієнтів у конкурентів і заробляти більше грошей. І навпаки, якщо ваша продуктивність падає або зростає повільніше, ніж у конкурентів, маючи повільне зростання, ви можете бути не в змозі працювати прибутково.
Як ви можете покращити продуктивність?
1. Дотримуйтесь «правила двох хвилин»
Заповніть маленькі “віконця” реальними завданнями, щоб максимально використати свій час на роботі.
Пошук і виконання завдань, які займають дві хвилини або менше, насправді економить ваш час. Отже, якщо це займає лише дві хвилини, зробіть це зараз.
Правило двох хвилин стверджує, що будь-яку мету чи звичку можна почати менш ніж за дві хвилини. Проте постановка нових цілей не означає, що ви зможете виконати кожне завдання за 120 секунд, але це перший крок до їх досягнення!
2. Будьте проактивними, а не реагуючими
Термін «проактивний» означає, що ви передбачаєте події, знаходите нові способи роботи та самостійно придумуєте нові ідеї. Ніхто не повинен вказувати вам, що робити, тому що ви завжди на крок попереду.
Щоб стати більш проактивним і використовувати свій час продуктивніше та ефективніше, не кажучи вже про те, щоб справити більше враження на своїх колег, запам’ятайте три ключові моменти:
- Запитайте себе, що, ймовірно, трапиться, і складіть плани, як впоратися з цим до того, як це станеться.
- Розгляньте загальну картину та зробіть необхідні кроки завчасно.
- Підтримуйте свій рівень енергії на високому рівні та свою гру на належному рівні.
Бути проактивним допомагає робити те, що вам подобається, тому що ви щиро хочете бути найкращим у своїй справі.
3. Зменште відволікання
Щоб підвищити свою продуктивність на роботі, ви повинні усунути всі речі, які забирають ваш час. Це можуть бути електронні листи, телефонні сповіщення чи соціальні мережі. Ми всі настільки звикли постійно перебувати в Інтернеті з телефоном у руках і дивитися на щось, що втрачаємо почуття часу.
Як уникнути цих відволікань? Для початку навчіться працювати розумніше і почніть встановлювати межі. Це включає:
- Встановлення робочих годин, щоб колеги знали, коли ви є, а коли вас немає відключення сповіщень телефону.
- Виділіть час, щоб перевірити соціальні мережі та електронну пошту, щоб не робити це, виконуючі робочі задачі.
- Щоб отримати максимальну віддачу від свого дня та мінімізувати відволікання, використовуйте спеціальні інструменти.
Зменшивши відволікання, ви помітите, як швидко зросте ваша продуктивність, і немає кращого відчуття, ніж усвідомлення в кінці довгого робочого дня, що ви виконали все, що вам потрібно було зробити.
Повертаючись до питання інструментів. Який обрати?
У сучасному стрімкому та неспокійному світі вам можуть знадобитися деякі інструменти, які допоможуть максимізувати ваш час і виконувати завдання за розумний проміжок часу.
Одним з таких є Yaware.TimeTracker – програмне забезпечення, розроблене, щоб допомогти компаніям відстежувати час, який їхні співробітники витрачають на виконання робочих завдань. Програма використовує передові алгоритми для аналізу активності користувачів та визначення часу, витраченого на кожне завдання.
Однією з ключових особливостей Yaware.TimeTracker є його здатність генерувати детальні звіти, що дають уявлення про продуктивність співробітників, включаючи інформацію про те, скільки часу витрачається на виконання конкретних завдань і скільки часу витрачається на відволікаючі фактори. Ця інформація може допомогти компаніям визначити сфери, в яких вони можуть підвищити ефективність і продуктивність.
Загалом, Yaware – це потужний інструмент, який може допомогти бізнесу підвищити продуктивність та ефективність, незалежно від того, керуєте ви невеликим стартапом чи великим підприємством.