Побудова та підтримка довіри з працівниками має вирішальне значення для будь-якого керівника чи лідера. Ось кілька порад, які можуть допомогти менеджеру уникнути втрати довіри співробітників:

 

  1. Спілкуйтеся прозоро: будьте чесними та прозорими у спілкуванні зі своїми працівниками. Не приховуйте інформацію та не давайте неправдивих обіцянок. Інформуйте працівників про важливі рішення, зміни та події в організації.

 

  1. Прислухайтеся до своїх співробітників: прислухайтеся до проблем, відгуків та ідей ваших співробітників. Проявляйте емпатію та розуміння, коли вони діляться з вами своїми думками. Реагуйте на їхні відгуки та намагайтеся як можна швидше вирішувати їхні проблеми.

 

  1. Будьте прикладом: подавайте хороший приклад своїм працівникам, демонструючи етичну поведінку, професіоналізм і повагу. Ймовірніше, що співробітники вам більше довірятимуть, якщо будуть бачити, що ви практикуєте те, що і проповідуєте.

 

  1. Будьте послідовними: будьте послідовними у своїх діях та рішеннях. Не робіть суперечливих заяв і не змінюйте свою думку чи рішення надто часто. Ваші працівники повинні відчувати, що вони можуть покладатися на вас у прийнятті справедливих і послідовних рішень.

 

  1. Визнавайте помилки: звичайно, ніхто не є досконалим, і час від часу може помилятися. Проте, коли ви робите помилку, важливо навчитися визнати її і взяти на себе відповідальність за неї. Вибачтеся, якщо це необхідно, і покажіть, що ви готові виправити помилку і винести з неї уроки. До того ж, це так само послужить хорошим прикладом для ваших співробітників. 

 

  1. Висловлюйте вдячність: не забувайте висловлювати вдячність за наполегливу працю та внесок ваших співробітників. Визнавайте їхні досягнення і успіхи. Коли працівники відчуватимуть, що їх цінують, вони однозначно більше довірятимуть вам як керівнику.

 

  1. Підтримуйте свої працівників: надавайте своїм працівникам ресурси та підтримку, необхідні для ефективного виконання їхньої роботи. Це включає в себе навчання, зворотній зв'язок і конструктивну критику. Коли працівники відчувають підтримку, вони так само більше довіряють своєму керівнику та й організації в цілому.

 

А для того, щоб вчасно помітити існуючу проблему і як можна швидше допомогти співробітнику розв’язати її, важливо використовувати хороше програмне забезпечення. Наприклад, Yaware.TimeTracker, яке допоможе:

  • вам як керівнику прозоро бачити результати роботи своїх підлеглих;
  • а працівникам прозоро отримувати нарахування оплати праці, маючи можливість самостійно відстежувати кількість проробленої роботи.

Дотримуючись цих порад, ви можете побудувати і підтримувати довіру своїх співробітників, адже довіра є важливим елементом здорового та продуктивного колективу. І хоча побудова довірливих відносин у колективі потребує чимало часу та зусиль, однак переваги таких відносин між керівником і підлеглими є значними і можуть призвести до підвищення залученості працівників, продуктивності та задоволеності роботою.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.