Сьогодні робоче середовище вимагає від співробітників ефективного управління часом і ресурсами. Одним з інструментів, який широко використовують в сучасних компаніях – тайм-трекер. Тайм-трекери дозволяють вести облік часу, витраченого на конкретні завдання, проєкти або процеси. Вони можуть бути корисними як для керівників, так і команд, що працюють над проєктами, але іноді їх використання може призводити до появи стресу у працівників.
Перед тим, як дати кілька порад щодо подолання стресу, пов'язаного з використанням тайм-трекеру, розглянемо через що саме цей стрес виникає.
Єдина причина виникнення стресу у працівників через використання трекеру – неправильне впровадження системи моніторингу. Швидше за все ви як керівник десь перетисли, десь перебільшили контроль, а, можливо, просто не донесли цінність і користь інструменту. Та все ще можна змінити:
1. Перегляньте підхід до використання тайм-трекера
Перегляд підходу – перше, що ви повинні зробити у такому випадку. Замість перебільшеного контролю та перетискання, використовуйте його як інструмент для зняття навантаження та перерозподілу завдань. Діалог із співробітниками та вміння вислухати їхні потреби допоможуть визначити, як тайм-трекер може бути використаний для покращення продуктивності та зменшення стресу.
2. Використовуйте тайм-трекер для мотивації
Замість штрафів і негативних наслідків за невиконання завдань, використовуйте тайм-трекер для системи мотивації та винагород. Встановіть цілі та бонуси за досягнення певних результатів та виконання завдань в обумовлений час. Позитивна мотивація стимулює співробітників до більш ефективної роботи та зменшує стрес, пов'язаний зі впровадженням системи моніторингу.
3. Забезпечте навчання та підтримку
Надання належного навчання та підтримки є важливим кроком для подолання стресу, пов'язаного з тайм-трекером. Організуйте навчальні сесії, на яких пояснюється, як користуватися тайм-трекером ефективно і як використовувати його для власної переваги. Дотримуйтесь відкритої комунікації, будьте готовими відповідати на запитання та вирішувати проблеми, які можуть виникнути.
4. Покажіть користь тайм-трекера
Продемонструйте співробітникам, наскільки тайм-трекер може бути корисним інструментом для кращого управління часом та покращення продуктивності. Поділіться прикладами успіху, які показують, як використання тайм-трекеру призводить до досягнення мети та поліпшення результатів.
5. Створіть баланс
Не забувайте про важливість балансу між роботою та приватним життям працівників. Дозвольте співробітникам мати час для відпочинку, відновлення та особистого розвитку. Поліпшення балансу сприятиме зниженню стресу, пов'язаного з використанням тайм-трекера.
6. Зробіть правильний вибір
Це стосується вибору правильного програмного забезпечення. Особливо, коли існує такий величезний вибір. Тож для початку важливо визначити потреби компанії. Для цього поставте собі запитання щодо цілей компанії, а також необхідних функцій і можливостей програмного забезпечення, що можуть допомогти у досягненні поставлених цілей. На основі відповідей приймайте рішення.
Та, щоб допомогти вам у цьому, хочемо порекомендувати такий інструмент, як Yaware.TimeTracker – розроблений спеціально для підвищення продуктивності ваших працівників.
З допомогою Yaware.TimeTracker ви можете дізнатися:
- який час доби є найпродуктивнішим для працівників;
- які ресурси співробітники використовують для виконання конкретного завдання;
- скільки часу витрачається на виконання завдання;
- коли виникають труднощі у виконанні завдання і потрібна допомога;
- що відволікає співробітників і заважає їм рухатися вперед.
Yaware пропонує користування програмою 14 днів безкоштовно, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі, тож не гайте часу!
Висновок
Використання тайм-трекера може бути корисним інструментом для ефективного управління часом, але важливо правильно підходити до його впровадження, щоб уникнути стресу серед співробітників. Замість надмірного контролю, створіть позитивне середовище, використовуйте тайм-трекер для мотивації та підтримуйте співробітників у їхньому процесі розвитку. Це допоможе покращити продуктивність, знизити стрес і забезпечити гармонію між роботою та особистим життям.