Що таке гнучкість у контексті роботи?

Швидше за все, ви не вперше чуєте про зростаючу потребу в гнучкості в офісі. Але іноді важко зрозуміти, що люди мають на увазі, коли говорять про це.

Один відомий експерт з питань кар'єри визначив гнучкість робочого місця, як стратегію реагування на мінливі обставини та очікування, яку можуть прийняти як роботодавці, так і працівники. 

З точки зору роботодавця, гнучкість на робочому місці може означати надання співробітникам автономії та свободи, необхідних для виконання роботи, без запровадження жорсткого набору правил заради їх дотримання. Ця автономія може стосуватися багатьох різних аспектів життя працівників – наприклад, надання працівникам можливості володіти своїми проектами.

 

1. Намагайтеся зрозуміти свою команду
Розуміти свою команду – важливо. Якщо ви прагнете з'ясувати, як бути більш адаптивним і гнучким на роботі, вам також потрібно вийти за рамки розуміння ролей і зрозуміти, чого хочуть члени вашої команди як особистості.

Подумайте про те, щоб запитати своїх співробітників, що вони сподіваються отримати від гнучкості на робочому місці: 

Чи хочуть вони мати можливість працювати віддалено? Скорочений робочий тиждень? Необмежений робочий час?

І, нарешті, хоча може виникнути спокуса розіслати службову записку по всій компанії і поставити крапку, одного оголошення може бути недостатньо для створення дійсно гнучкої культури на робочому місці – разом із щасливими співробітниками, яких це обіцяє.

Важливо, щоб працівники відчували себе уповноваженими фактично скористатися перевагами політики гнучкого робочого місця.

Це важливі речі, які потрібно знати, перш ніж з'ясовувати, як ви можете використовувати гнучкість, щоб дійсно підвищити рівень щастя в офісі.

 

2. Заохочуйте перерви

Перерви не часто обговорюються на одному диханні з політикою гнучкого робочого місця. Але, можливо, варто було б, адже періодичні невеликі перерви можуть сприяти розвитку культури адаптивності та гнучкості на робочому місці. 

Одна з ідей для заохочення перерв – мати кімнату відпочинку, наприклад. Якщо ви не можете забезпечити повну гнучкість, ви можете подовжити стандартну обідню перерву, щоб члени команди могли виконати доручення або подбати про особисті потреби в середині дня. Це хороший компроміс для робочих місць, де повна гнучкість неможлива.

Незалежно від ступеня гнучкості, важливо заохочувати та підтримувати співробітників, щоб вони могли відкласти свою роботу, навіть на коротку п'ятихвилинну перерву.

Перерви можуть підвищити продуктивність. Вони також дають працівникам можливість відпочити, підзарядитися і поспілкуватися з колегами. 

 

3. Обмежте свої наради

Одне з найбільших занепокоєнь, коли йдеться про підвищення гнучкості робочого місця, полягає в тому, що це може призвести до скорочення робочого часу. Але це не завжди так.

Одним із способів підвищити гнучкість і забезпечити достатньо часу для цілеспрямованої роботи є зменшення кількості обов'язкових зустрічей.

 

Встановити Yaware.TimeTracker – найкращий спосіб провести моніторинг часу, що приділяється нарадам і не тільки.

 

Однак, незалежно від методу, зменшення кількості запланованих зустрічей може дати працівникам можливість використовувати час так, як вони вважають за потрібне.

Щоб вирішити, які зустрічі повинні залишитися, а які повинні бути скасовані, може допомогти уявний контрольний список, який задає важкі для вас питання. Наприклад, чи є дана зустріч терміновою, і чи дійсно кожен запрошений повинен бути присутнім на ній.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.