Зручний трекер завдань для команди

Yaware.TimeTracker – це не тільки автоматична система обліку робочого часу та оцінки ефективності роботи співробітників за комп'ютером, а й програма для контролю виконання завдань співробітників.

Переваги програми для відстеження виконання завдань

Моніторинг офлайн активності

Одна з нових функцій трекера задач від Yaware – TaskTracker.
TaskTracker – це коли не потрібно купувати окремий продукт для обліку часу та моніторингу завдань, це функція управління проектами та завданнями, яка дає змогу керівнику:

  • створювати проекти і завдання;
  • делегувати їх виконавцю;
  • коментувати на всіх етапах;
  • проводити моніторинг процесу виконання;
  • переглядати статистику виконання, що включає час онлайн/оффлайн, відвідувані сайти/програми/додатки;
  • розставляти пріоритети;
  • давати часову оцінку;
  • встановлювати дедлайни;
  • призначати ставку на проєкт / конкретне завдання.

⏱ Можливості для співробітника

Співробітникові:

  • вчасно отримувати повідомлення про нові завдання, зміни в старому завданні, нові коментарі;
  • змінювати статуси завдань;
  • додавати коментарі.

З новою функцією ви можете бути впевнені, що співробітники вчасно побачать поставлені завдання, відреагують на зміни в них, нічого не забудуть і не упустять. А звіт за бюджетом допоможе вам розібратися, скільки коштує кожне завдання, скільки на нього витрачено часу і автоматично підрахує бюджетні витрати.

🐱‍👤 Скріншоти екрану і знімки веб-камери

Це ще одні з безлічі інших корисних функцій програми обліку виконання завдань Yaware.TimeTracker.

Цей функціонал корисний, якщо ви хочете точно знати, на якому етапі перебуває робота співробітників над вашим проектом. З його допомогою ви зможете провести детальний облік робочого часу співробітників і побачити наочно, чим вони займаються під час вашої відсутності, над вирішенням яких завдань працюють і які ресурси використовують. Ця функція особливо актуальна для моніторингу роботи позаштатних співробітників і фрілансерів.

Як використовувати Yaware для контролю виконання завдань

Щоб почати використовувати трекер завдань для команди від Yaware:

Крок 1

icon

Для цього заповніть коротку форму, вказавши ім'я та прізвище, електронну пошту, телефон (для допомоги у встановленні та налаштуванні сервісу). До того ж, перші 14 днів користування – безкоштовні.

Крок 2

icon

Встановіть програму і додайте співробітників

Після реєстрації ви потрапите в особистий кабінет. Тут ви можете завантажити Yaware-клієнт, а потім встановити його на всі комп'ютери, які хочете моніторити за допомогою сервісу.

Крок 3

icon

Згрупуйте співробітників за відділами

Об'єднайте співробітників у групи, відповідно до відділів, у яких вони працюють. Призначте менеджерів, які матимуть доступ до інформації про свою групу і зможуть, таким чином, аналізувати ефективність роботи персоналу.

Крок 4

icon

Задайте налаштування моніторингу

Якраз на цьому етапі ви можете вибрати необхідний вам функціонал трекера виконання задач: офлайн-активність, знімки екрана, знімки з веб-камери, звіти на email співробітникам з інформацією про їхню продуктивність тощо.

Зареєструйтеся зараз, щоб відчути підвищення продуктивності всього за 14 днів.

Спробуйте наш безкоштовний пробний період.

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції