Зручний трекер завдань для команди
Yaware.TimeTracker – це не тільки автоматична система обліку робочого часу та оцінки ефективності роботи співробітників за комп'ютером, а й програма для контролю виконання завдань співробітників.
Переваги програми для відстеження виконання завдань
Моніторинг офлайн активності
Одна з нових функцій трекера задач від Yaware – TaskTracker.
TaskTracker – це коли не потрібно купувати окремий продукт для обліку часу та моніторингу завдань, це функція управління проектами та завданнями, яка дає змогу керівнику:
- створювати проекти і завдання;
- делегувати їх виконавцю;
- коментувати на всіх етапах;
- проводити моніторинг процесу виконання;
- переглядати статистику виконання, що включає час онлайн/оффлайн, відвідувані сайти/програми/додатки;
- розставляти пріоритети;
- давати часову оцінку;
- встановлювати дедлайни;
- призначати ставку на проєкт / конкретне завдання.
Як використовувати Yaware для контролю виконання завдань
Щоб почати використовувати трекер завдань для команди від Yaware:
Для цього заповніть коротку форму, вказавши ім'я та прізвище, електронну пошту, телефон (для допомоги у встановленні та налаштуванні сервісу). До того ж, перші 14 днів користування – безкоштовні.
Після реєстрації ви потрапите в особистий кабінет. Тут ви можете завантажити Yaware-клієнт, а потім встановити його на всі комп'ютери, які хочете моніторити за допомогою сервісу.
Об'єднайте співробітників у групи, відповідно до відділів, у яких вони працюють. Призначте менеджерів, які матимуть доступ до інформації про свою групу і зможуть, таким чином, аналізувати ефективність роботи персоналу.
Якраз на цьому етапі ви можете вибрати необхідний вам функціонал трекера виконання задач: офлайн-активність, знімки екрана, знімки з веб-камери, звіти на email співробітникам з інформацією про їхню продуктивність тощо.
Спробуйте наш безкоштовний пробний період.