Успішне впровадження Yaware – Виробнича компанія
Пандемія змінила бізнес, особливо організацію процесів у великих компаніях. Про це та про рішення використовувати тайм-трекер ми поговорили з Ігорем, провідним фахівцем по процесах системи менеджменту якості в одній виробничій компанії.
Компанія розробляє комплексні рішення для банків, електронної торгівлі та біржі. За 27 років на ринку вони стали ІТ-партнером для компаній, в яких надійність і безпека стоїть на першому місці.
Навіщо в компанії встановили Enterprise версію тайм-трекера?
«Коли в травні 2020 роки ми приймали рішення про перехід на віддалену роботу, то розуміли, що «диванний» офіс потрібно якось контролювати. Хтось називає тайм-трекери злом. З іншого боку, ліки від отрути відрізняються тільки дозою. Тому, якщо є речі, які заспокоюють керівників — то великі компанії можуть собі їх дозволити. Якраз, Yaware дає нам цей спокій.»
Чому вибрали Yaware.TimeTracker?
«Ми не відразу прийшли до вас. Тому, що коли приймалося первинне рішення з приводу контролю віддаленої роботи, то через емерджентність ситуації був обраний неправильний продукт. Все пізнається в порівнянні.»
Ігор розповідає, що Kickidler зіграв важливу роль в питанні запуску віддаленої роботи, але порівнюючи цей сервіс з Yaware видно безперечні переваги другого рішення.
- Kickidler дуже громіздкий та програє Yaware в плані юзабіліті;
- У Yaware звіт по продуктивності 350 працівників формується за пару секунд, а в Kickidler годину займав аналіз статистики однієї людини;
- Kickidler завантажує пам'ять, а Yaware – «легка» програма другого, або навіть третього плану. Вона не заважає людям займатися своєю діяльністю.
«Я б оцінив Yaware на 9/10 балів, а Kickidler — 4/10. Очевидно, що в грудні 2020 роки ми повністю відмовилися від колишнього продукту і дуже цьому раді.»
Як тайм-трекер працює на благо сумлінних працівників?
У великій компанії керівник не знає про все. Зате сумлінний працівник в курсі, що його колега недопрацьовує, і не доносить тому, що виховання не дозволяє. Але, він це бачить, його це демотивує і від гнилого яблука починають гнити інші. Недобросовісні працівники заражають своєю недобросовісністю інших членів команд.
За словами Ігоря, чим швидше ти приймеш рішення, яке підсилить твою команду, тим краще. В компанії переконалися, що сумлінні працівники однаково добре працюють і в офісі, і вдома. 95% підлеглих, яких Ігор сприймав як відповідальних, такими і виявилися згідно зі статистикою. А іншим 5% доводиться брати з них приклад.
Зараз, ми чітко розуміємо, відпрацював віддалений співробітник чи ні. Якщо людина у відпустці або на лікарняному, по тайм-трекеру розраховуємо компенсацію оплати, а також нараховуємо бонуси за перепрацювання.
Чому компаніям варто запровадити тайм-трекер?
«Не тільки компаніям. Я б порадив програму навіть для персонального використання. Будь-яку людину легко відволікти і якщо є механізми, які повертають нас до роботи, у професійний стан — чому їх не використовувати?»
У цей непростий час потрібно оптимізувати ресурси і тайм-трекер допомагає це робити. Треба розуміти, що контроль річ необхідна, але не єдина потрібна. Дані з тайм-трекера в компанії не розглядають, як головні для прийняття рішень. Менеджери враховують інформацію, але не керуються її.
«Це рішення не використовується для нагляду над кимось. Тому, працівникам потрібно заспокоїтися, адже ніхто їх не контролює. У нашій компанії для того, щоб проконтролювати 700 співробітників потрібно найняти 30 осіб для здійснення нагляду. Плюс ще одного для того, щоб контролювати тих, хто контролює.»
Один співробітник компанії сказав: «Шкода, що тайм-трекер не враховує, коли я в метро розв'язую проблеми клієнта через телефон.»
За цими словами ховається бажання зробити співпрацю прозорою і це чудово. Саме для цього компаніям потрібен тайм-трекер.
95% співробітників, які на наш погляд були відповідальними, такими і виявилися згідно Yaware, а інші 5% — беруть з них приклад.
Програма допомагає контролювати «диванний» офіс та прозоро показує, відпрацював віддалений персонал чи ні. Також, по Yaware розраховуємо компенсацію оплати за відпустку, лікарняне чи перепрацювання.”