Партнерська програма це вид співпраці, при якому одна сторона отримує вигоду за те, що продає товари або послуги іншої. Наприклад, компанія Yaware пропонує партнерам отримувати винагороду за кожного клієнта, який зареєструється на їх унікальним посиланням і купить програму обліку робочого часу.
Кожна компанія визначає свої умови співпраці й оплати результатів. Ось кілька видів заробітку:
- Платні коментарі
Ви самостійно шукайте майданчики для розміщення, пишете невеликі тексти й публікуєте їх, отримуючи за це гроші. - Продаж товарів або послуг
Тут дохід партнера визначається у %, який він отримує за кожного зареєстрованого клієнта за своїм реферальним посиланням.Ось приклад партнерської програми, в якій дохід залежить від кількості зареєстрованих клієнтів.
- КопірайтингДля цього потрібно зареєструватися на профільних платформах, отримувати завдання і заробляти за кількість написаних символів.
- Створення груп у соціальних мережахВи є адміністратором групи й розміщуєте в ній рекламні публікації за гроші.
- БлогКоли у вас є сайт з аудиторією, компанії зацікавлені в тому, щоб розмістити у вас свої рекламні матеріали. І готові за це платити.
- АрбітражЦя діяльність пов'язана із купівлею трафіку і перенаправлення його на вашу партнерську програму.
Дохід від партнерської програми
- Вибрати партнерську програму.
Про те, як це зробити розповімо нижче. - Зареєструватися.
- Почати працювати — рекомендувати продукт або послугу.
Варіанти платформ для розміщення інформації дамо нижче.
Як вибрати партнерську програму?
- Відсоток виплат
Враховуйте розмір винагороди й те, що якісь ресурси ви будете витрачати на залучення клієнтів — адже це ваш заробіток. - Новизна
Звертайте увагу на унікальні продукти і послуги. Людям подобається купувати щось нове. Конкуренція при цьому нижча і легше залучити цільову аудиторію. - УмовиЯкщо ви вирішуєте займатися партнерською програмою, то вибирайте товар, який вам буде легко рекомендувати. Ви повинні самі вірити в його користь. Також, звертайте увагу на переваги для потенційних клієнтів.
- Наявність рекламних матеріалів
Рекомендація товарів або послуг це в будь-якому випадку продажу. Тому, запитуйте у партнера про наявність рекламних матеріалів, банерів. Реєструйтеся на партнерські програми, які допомагають з промо і гарантують необхідну підтримку. - ПерспективиШукайте програми, які пропонують довгострокову співпрацю.
Наприклад, у Yaware є 2 опції:— продаж хмарної версії програми;— продаж локальної версії — Yaware.TimeTracker Enterprise.
Приклади майданчиків для партнерів
- Cайт
Встановіть там своє реферальне посилання або кнопку для реєстрації. - Пошта
Ви можете залучати клієнтів за допомогою email-розсилки по базі. - Соціальні мережі
Створюйте тематичні групи, пишіть коментарі з рекомендацією продукту під публікаціями. Або розміщуйте інформацію на особистій сторінці. - Лінійка продуктівЯкщо ви вже продаєте свої послуги, просто розширте асортимент за допомогою партнерських продуктів. Наприклад, компанія з продажу хмарних сховищ працює з керівниками компаній, пропонує їм програму обліку робочого часу і отримує партнерську винагороду.
- GoogleСюди входить контекстна реклама або розміщення інформації на сторонніх сайтах.
- Офлайн подіїВідвідування тематичних форумів і конференцій — ідеальний спосіб знайти клієнтів.