За статистикою наших клієнтів, у компаній зі 100+ співробітниками зустрічі займають у середньому 1,5-2 години на день. Між іншим, це 7,5-10 годин на тиждень. Тільки уявіть, що на зустрічі (і часто малоефективні) ви витрачаєте 20% робочого часу – цілий робочий … читати далі
Блог: статті та новини

У сучасному світі, де час – найцінніший ресурс, продуктивність та ефективність – два поняття, які зазвичай використовуються як синоніми. Насправді ж, ці поняття мають різний зміст та використовуються для оцінки різних аспектів роботи. Тож давайте розглянемо в чому полягає різниця … читати далі

Керування креативним агентством може бути складним завданням, оскільки вимагає поєднання організаційних та креативних навичок. Якщо ви керівник креативного агентства або плануєте стати ним, то ця стаття буде корисною для вас. Ось кілька порад, як бути організованим, керуючи креативним агентством: … читати далі

Один з головних виборів, який стоїть перед працівниками та роботодавцями – це вибір між фіксованою ставкою та погодинною оплатою праці. Кожна з цих форм оплати має свої переваги та недоліки, і важливо зрозуміти їх, перш ніж зробити вибір. Тож, почнемо: … читати далі

У зв’язку зі зростанням популярності віддаленої роботи, все більше компаній та працівників звертають увагу на культуру віддаленої роботи. Але що це означає? Культура віддаленої роботи – це сукупність принципів, цінностей та практик, які визначають, як працюють компанії та їхні … читати далі

Віддалена робота стала нормою для багатьох людей ще з часів пандемії. Завдяки цьому формату роботи, ви маєте можливість працювати з будь-якого місця у світі та в будь-який зручний для вас час. Однак, віддалений формат роботи може створити деякі виклики, один … читати далі

Останнім часом все більше компаній переходять на гібридний формат роботи. Це новий підхід до організації роботи, який поєднує в собі переваги роботи в офісі та дистанційної роботи. У цій статті ми розглянемо, що таке гібридний формат роботи та як він … читати далі

Як власник або керівник компанії, ви повинні слідкувати за відвідуваністю своїх співробітників, включаючи їхні години початку роботи та понаднормові години, щоб забезпечити безперебійний робочий процес і точне управління заробітною платою. На щастя, ви можете використовувати спеціальне програмне забезпечення для … читати далі

Може здатися, що багатозадачність – це спосіб підвищити продуктивність і встигати більше за менший час. Однак останні дослідження показали, що багатозадачність може бути не такою ефективною, як ми вважали раніше. Насправді, багатозадачність може навіть заважати нашій продуктивності. І ось чому … читати далі

Навіть люди з високим рівнем самоорганізації та відповідальності хоча б раз у житті не встигали виконати роботу у строки. Дедлайни, з одного боку, викликають у людини стрес: за що хапатися, як усе встигнути, поспіх і метушня. З іншого боку, терміни, … читати далі

Сьогодні робота з дому стала більш поширеною, ніж будь-коли раніше. Такий формат роботи може здатися мрією – працювати, не виходячи з дому, п’ючи смачну каву з улюбленої чашки і в піжамі. Проте в таких умовах залишатися вмотивованим і продуктивним може … читати далі

Облік робочого часу – це процес моніторингу та реєстрації часу, який ви чи ваші співробітники витрачаєте на різні завдання або проєкти. Сьогодні цей інструмент є невід’ємною частиною будь-якого робочого місця – як приватних осіб, так і компаній, які хочуть оптимізувати … читати далі