4 серпня 2020 року компанія Facebook заявила про дотримання віддаленого режиму роботи аж до літа 2021 року. Раніше подібні рішення ухвалили Google та Uber. Twitter дозволив своїм працівникам обирати: назавжди залишитись вдома або повернутися в офіс після пандемії. А ось … читати далі
Блог: статті та новини
№1 Що таке система моніторингу працівників? Система моніторингу працівників це важливий інструмент для власників бізнесу, які хочуть переконатися, що персонал використовує свій час на роботі для виконання посадових обов’язків, а не витрачає його на перегляд відеороликів з котиками і спілкування … читати далі
Монобанк — банк без відділень, офісу і тони паперів. Його повна онлайн-діяльність доводить те, що не лише ІТ-галузі підходить такий формат роботи: віддалений без втрати продуктивності й доходів. Зараз технології дозволяють виконувати одні й ті ж задачі, де б ми … читати далі
Ви коли-небудь сумнівалися в сумлінності своїх працівників? Мова йде не про низьку кваліфікацію або відсутність знань і навичок. Річ у тому, як часто у вашій голові виникає думка: «Чи дійсно вони зараз зайняті робочими питаннями?» Питання логічне, адже персонал рухає … читати далі
Pew Research Center вирахували, що 77% працівників переглядають стрічку на роботі. Вони проводять там 1,5 години в день. Це 7,5 годин в тиждень, понад 30 годин на місяць і 390 годин, витрачених даремно в рік! І це без урахування інших … читати далі
Ваші працівники заповнюють ручні табелі? Вводять відпрацьований час в електронну таблицю? Ви на 100% впевнені, що персонал використовує робочий час для досягнення цілей компанії? Ви відстежуєте всі показники роботи? Ведете статистику продуктивності компанії? Якщо ви відповіли на більшість цих питань: … читати далі
Як правило, працівники проти тайм-трекінгу. Чи ні? Останнє опитування бізнес журналу AIN показало, що 60% респондентів нейтрально ставляться до обліку робочого часу. 14,6% розповіли, що така практика позитивно впливає на якість роботи й допомагає встигати більше. Все більш популярними стають … читати далі
Ви, напевно, як і ми, провели останні 12 місяців в роботі, намагаючись адаптуватися до ситуації й не відступити від намічених цілей. У постійному потоці завдань, дуже легко забути, що ми снідали вчора, не кажучи вже про досягнення року, що минає. … читати далі
Про тайм-менеджмент говорять значно менше, ніж кілька років тому, але планування робочого часу — досі кращий спосіб підвищити свою продуктивність. Тренінги, інструкції, наліпки лише інструменти в руках умілого планувальника, а продуктивність безпосередньо залежить від людини. Одним з найбільш ефективних і відомих способів організації часу … читати далі
Бути керівником непросто. Він, як капітан корабля, вибирає напрямок для компанії, прокладає маршрут і підбирає команду для подорожі. Професіоналізм керівника більше проявляється не тоді, коли все добре, а під час шторму — вдалого періоду для помилок і перевірки на міцність. … читати далі
За статистикою 31% співробітників йдуть з місця роботи, пропрацювавши менше 6 місяців. А ще, середньостатистичний працівник лише за півроку починає приносити прибуток компанії — до цього компанія, грубо кажучи, інвестує в нього і коли він іде — втрачаєте свої гроші. Це … читати далі
У 2020 році складно зустріти людину без телефону і статистика цьому доказ. We Are Social і Hootsuite порахували, що 4,5 млрд людей користуються інтернетом — на 7% більше ніж торік і 51% з них заходять у мережу з мобільного телефону. Смартфони стали … читати далі