Багато підприємців, а особливо підприємців-початківців беруть на себе занадто багато завдань. Хапаючись за все відразу, навряд чи вдасться якісно виконати всю роботу, адже одна людина не зможе замінити 10 спеціалістів. Через такий обсяг завдань неможливо самостійно розвивати бізнес і вивести … читати далі
Блог: статті та новини
Звільнення простору та часу від обмежень та обов’язків офісної роботи завжди були мрією багатьох. Проте, з поширенням віддаленої роботи, яка стала стандартом у світі бізнесу, з’явилися нові виклики. Проблеми віддалених працівників стають актуальними для багатьох компаній, і докладно розглядати їх … читати далі
Гібридний формат роботи – це спосіб організації робочого процесу, що дозволяє працівникам виконувати свої робочі завдання як віддалено, так і на місці, зазвичай чергуючи ці два варіанти. Такий підхід дозволяє працівникам мати більше гнучкості у виборі де і як вони … читати далі
Завдяки сучасним технологіям і зростаючому попиту на роботу з віддаленими командами, управління та побудова довіри стають ключовими аспектами успіху організацій. Віддалена робота може бути ефективною, але вона також вимагає нових підходів до взаємодії та контролю. У цій статті ми розглянемо, … читати далі
Оплачувані години – це робочі години, які потребують оплати. Іншими словами, будь-який час, який ви витрачаєте на завдання, безпосередньо пов’язане з проєктом. Оплачувані години зазвичай використовуються агентствами, фрілансерами, юристами, консультантами та іншими професіоналами, що надають послуги. Приклади оплачуваних … читати далі
Бюджет проєкту – це загальна вартість усіх завдань, заходів і матеріалів, пов’язаних із проєктом клієнта. Чітко визначений бюджет проєкту допомагає відстежувати приблизні витрати порівняно з фактичними витратами. І ви можете використовувати його для моніторингу витрат проєкту та зменшення ймовірності … читати далі
Збільшення прибутку компанії – це завдання, яке завжди залишається в центрі уваги керівників та підприємців. І не даремно, адже прибуток не лише є важливим показником фінансової успішності, але і є ключовим чинником для забезпечення стабільності і розвитку будь-якого бізнесу. Проте, … читати далі
Робота співробітників вимірюється у двох категоріях: продуктивність та ефективність. Продуктивність показує, якого результату досяг співробітник, наприклад: скільки лідів обробив менеджер за день; скільки рекламних роликів зняв смм-спеціаліст за місяць. Ефективність показує, яке співвідношення між досягнутим результатом і витратами … читати далі
Чи знаєте ви, що є одним з ключових факторів успіху команди? Так, це ефективне управління персоналом. А особливо, коли мова йде про впровадження нової системи моніторингу. Мало просто запровадити, важливо підтримувати і примножувати результат, а для цього вам як керівнику, … читати далі
Використання лояльних методів моніторингу працівників має велике значення з кількох аспектів, які сприяють ефективності та гармонії в робочому оточенні. Тож для початку розглянемо деякі причини, чому важливо застосовувати саме такі методи. Лояльні методи моніторингу дозволяють: 1. Досягти високого … читати далі
В останні роки робота з дому стала не просто альтернативою офісній роботі, але й повноцінним форматом роботи для багатьох професій. Зручність, гнучкість графіка та відсутність необхідності в дорожніх переїздах – це тільки деякі з переваг такого підходу. Проте, разом із … читати далі
Автоматичний табель може забезпечити зручний та точний облік робочого часу співробітників вашої компанії. Замість традиційного паперового табелю, ця технологія дозволяє автоматично фіксувати час початку та закінчення робочого дня працівників, а також зберігати та аналізувати отримані дані. Тож у цій статті … читати далі