Керування креативним агентством може бути складним завданням, оскільки вимагає поєднання організаційних та креативних навичок. Якщо ви керівник креативного агентства або плануєте стати ним, то ця стаття буде корисною для вас.

 

Ось кілька порад, як бути організованим, керуючи креативним агентством:

1. Використовуйте програмне забезпечення для керування проєктами

З великою кількістю рухомих частин у вашому креативному агентстві може бути корисно використовувати програму для керування проєктами. Багато з цих програм розроблено спеціально для того, щоб допомогти вам у плануванні та управлінні завданнями, а також співпраці з командою тощо. 

 

2. Організуйте свій робочий простір 

Щоб ваша зона була вільною, виділіть окреме місце для кожного предмета, який є на вашому столі.

Щоб уникнути безладу, зберігайте на робочому місці лише ті речі, якими ви користуєтеся щодня, і не зберігайте там більше двох-трьох особистих речей. Обов’язково залиште хоча б одну вільну зону на своєму столі для підписання необхідних документів або інших завдань, які виникнуть.

 

3. Знайдіть програмне забезпечення для своїх фінансових потреб

Для того, щоб заощадити багато часу та грошей, варто скористатися фінансовим програмним забезпеченням , яке допоможе вам записувати та впорядковувати ваші бюджети та витрати.

 

4. Ведіть облік робочого часу 

Бути організованим – це набагато більше, ніж ви можете уявити. А також те, що ви робите зі своїм часом і як. Це слід контролювати на особистому рівні та в команді, щоб переконатися, що кожен використовує свій час розумно.

 

Yaware.TimeTracker – чудовий інструмент, створений для моніторингу робочого часу для команд будь-якого розміру та структури, який дозволяє користувачам бачити час, витрачений на різні завдання та проєкти. Це може бути корисно для команд, які хочуть бути більш продуктивними та ефективними в управлінні своїм часом.

 

Які переваги Yaware.TimeTracker для наших клієнтів?

  • Автоматичний підрахунок – статистика, яка автоматично вноситься в табель обліку робочого часу

  • Аналіз ефективності – можливість бачити реальну завантаженість команд

  • Управління проектами та завданнями – всі завдання в одному місці

  • Особиста статистика – можливість аналізувати власну ефективність

  • Безліч наочних графіків – аналіз роботи співробітників всього за кілька хвилин

5. Очистіть свій робочий стіл 

Скільки значків у вас зараз на робочому столі? Ми завжди шукаємо короткі шляхи, щоб зробити своє життя швидшим і легшим, але в багатьох випадках ускладнюємо його, намагаючись оптимізувати занадто багато процесів.

Спробуйте приділити трохи часу, щоб очистити робочий стіл комп’ютера , перемістивши ці ярлики, наприклад, на панель завдань. Не зберігайте завантажені посилання на робочому столі, а розміщуйте їх у певній папці.

 

6. Слідкуйте за своїм утриманням

Не забувайте виділяти час на те, щоб час від часу переглядати свій робочий простір і функції, буде життєво важливо для збереження високого рівня організації.

Регулярно перевіряйте свій офісний простір і онлайн-інструменти, щоб переконатися, що все працює на максимальній продуктивності. За потреби внесіть необхідні зміни, щоб покращити робочий процес, не відставати від завдань і залишатися ясним.

 

Тепер, коли ви знаєте, як організовувати свою творчу команду.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.