20-integration.jpg

Хочете знати, скільки часу ваша команда витрачає на завдання та проєкти в CRM-системах? Тепер це можливо з інтеграцією Yaware.TimeTracker з популярними CRM!

Завдяки інтеграції ви отримуєте детальний облік часу у контексті проєктів, завдань і клієнтів. Це допомагає аналізувати ефективність роботи, оптимізувати процеси і збільшити продуктивність команди.

Які системи підтримуються?

  • JIRA — для управління задачами в IT і Agile-командах. 
  • Bitrix24 — CRM і корпоративний портал в одному. 
  • Trello — візуальне управління проєктами. 
  • Redmine — система управління проєктами з відкритим кодом. 

(У розробці — ще більше інтеграцій!)

Що дає інтеграція CRM з Yaware?

  • Прив’язка робочого часу до конкретних задач. 
  • Звіти по проєктах і клієнтах — знаєте, куди йде час і гроші. 
  • Оцінка ефективності роботи кожного співробітника. 
  • Автоматизація обліку — без ручного введення даних. 

Для кого це важливо?

  • Менеджерів проєктів — контроль бюджету і термінів. 
  • HR і керівників — аналітика продуктивності. 

Фрілансерів і агентств — прозора звітність для клієнтів.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.