Гібридний формат роботи – це спосіб організації робочого процесу, що дозволяє працівникам виконувати свої робочі завдання як віддалено, так і на місці, зазвичай чергуючи ці два варіанти. Такий підхід дозволяє працівникам мати більше гнучкості у виборі де і як вони працюють.
Переваги гібридного графіка роботи
Серед усіх переваг гібридного графіка роботи ми виділили 3 основні, які вам необхідно помітити незалежно від моделі гібридного графіка роботи (гнучкий, із дистанційним керуванням і з офісу), яку оберуть ваші працівники.
Перевага №1: покращений баланс між роботою та особистим життям
Дозволяючи працівникам час від часу працювати з будь-якого місця, гібридні графіки роботи допомагають їм компенсувати стрес і легко планувати позаробочі дії в робочий час. Це особливо часто трапляється з працівниками, які попрощалися з повсякденними поїздками після переходу на віддалене середовище.
Перевага №2: широкий доступ до групи талантів
Гібридний графік роботи дозволяє компаніям розширювати свій пул найму та наймати талантів з усього світу.
Завдяки ретельно продуманому гібридному робочому плану, який забезпечує достатню гнучкість, компанії можуть легко зв’язатися з найбільш кваліфікованими людьми та найняти їх на роботу.
Можливість пошуку співробітників у всьому світі також може виявитись корисною для компаній, які хочуть найняти працівників у галузі з великим дефіцитом кадрів.
Перевага №3: простір для продуктивної співпраці
Перехід від традиційного офісного середовища до гібридної робочої моделі надає достатньо можливостей для компаній.
Адже гібридний формат роботи дозволяє працівникам керувати своєю енергією і продуктивністю, а значить працювати в режимі, який найкраще відповідає їхнім внутрішнім ритмам та ефективності, без вимушених перерв на дорогу або інші зовнішні фактори.
Таким чином, щомісячні зустрічі, мозкові штурми та перевірки команд, можна проводити в робочі години офлайн, залишаючи віддалений робочий час виключно для індивідуальної роботи та завдань, які вимагають середовища без відволікань.
Гібридний формат роботи також має свої недоліки, серед яких:
- високий ризик вигорання;
- питання безпеки даних;
- складність управління.
Проте, якщо ви візьмете до уваги кілька порад щодо переходу ваших працівників на гібридний графік роботи, це допоможе вашій компанії пропрацювати вищезгадані недоліки і дістатися цілі.
4 поради щодо впровадження гібридного графіка роботи
1. Встановіть основні правила
Для того, щоб переконатися, що ваші робочі процеси зберігають той самий рівень прозорості та ефективності, що й у робочі дні з офісу, вам потрібно заздалегідь встановити чіткі умови, які необхідно виконувати для роботи поза офісом.
2. Ретельно обирайте інструменти
Незалежно від того, ваші співробітники віддають перевагу роботі в офісі, чи ви запровадили гібридний графік роботи на віддаленому рівні, кожен повинен мати можливість ефективно співпрацювати, незважаючи на фізичну відстань.
Тож почніть із вибору надійної програми для командного чату , яка дозволить вам і вашим колегам підтримувати ефективний робочий процес, дозволяючи обмін файлами, швидкий відеозв’язок і надійне зберігання даних.
Також, щоб підвищити прозорість робочого процесу, ви можете впровадити інструмент для моніторингу часу, який дозволить вам і вашій команді візуалізувати хід виконання завдань і бути в курсі продуктивності ваших колег.
Таким інструментом може бути Yaware.TimeTracker – простий і зручний тайм-трекер для команд будь-якого розміру та структури, розроблений спеціально для підвищення продуктивності і, який має ряд переваг:
- Автоматичний облік – вся статистика автоматично вноситься в табель, який можна переглянути або завантажити на комп'ютер для подальшої обробки даних.
- Аналіз ефективності – можливість бачити реальне навантаження на команди, що допоможе зрозуміти, чи дійсно є потреба в додатковому персоналі.
- Управління проєктами і завданнями – весь обсяг запланованих робіт в одному місці, після чого можна порахувати вартість завдань, годин роботи і оцінити, наскільки результат окупився.
- Персональна статистика – можливість для співробітників самостійно аналізувати свою роботу.
- Безліч наочних графіків – можливість проаналізувати роботу співробітників всього за кілька хвилин.
3. Продумайте оцінку продуктивності
Щоб уникнути посилення тиску членів вашої команди, спробуйте з самого початку встановити чіткі очікування та прозору систему оцінки продуктивності.
Для цього, знову ж таки, ви можете впровадити спеціальне програмне забезпечення для планування проєктів, яке допоможе вам призначати завдання та спостерігати за їх виконанням.
4. Завжди будьте на зв’язку зі своєю командою
Надайте своїй команді можливість доступу до вашого календаря та заохочуйте час від часу планувати зустрічі з вами.
Таким чином, ви не тільки зможете приділити кожному члену команди безроздільне зосередження та увагу, але й отримаєте можливість отримувати зворотній зв’язок з перших вуст і вчасно вносити корективи під час планування завдань тощо.
Хочете почати використовувати Yaware.TimeTracker? Зареєструйтесь прямо зараз.
До того ж, Yaware пропонує користування програмою 14 днів безкоштовно, щоб ви могли відчути її функціонал в повній мірі!