Будь-який співробітник, приходячи на нове місце роботи, хотів би проявити себе і повний інтересу до своєї нової діяльності. Крім того, керівництво так само зацікавлене в тому, щоб співробітники творчо і з наснагою відносилися до своїх обов'язків. Однак у силу ряду чинників, у тому число таких як ступеня особистої відповідальності, відношень із начальником тощо, у працівника може наступити розчарування у своїй діяльності. Це як правило буває викликано наступними причинами:
- надмірне втручання з боку безпосереднього керівника;
- відсутність психологічної й організаційної підтримки;
- нестача необхідної інформації;
- нестача уваги керівника до запитів підлеглого;
- відсутність зворотного зв’язку, незнання працівником результатів своєї праці;
- некоректна оцінка працівника з боку керівництва.
Як це виправити?
1. Встановлюйте чіткі цілі та очікування
Керівники повинні ставити перед своїми підлеглими чіткі та досяжні цілі. Коли працівники розуміють, що від них очікується, вони зможуть легше спрямовувати свої зусилля та енергію на досягнення результатів. Важливо також висловлювати визнання зусиллям співробітників. Це значно підвищить мотивацію до роботи, а також її продуктивність.
2. Забезпечте працівників необхідними ресурсами та навчанням
Ви, як керівник, повинні переконатися, що працівники мають необхідні ресурси, інструменти та навички для виконання своїх обов'язків. Впевненість у своїх знаннях та компетентності дозволить працівникам працювати швидше та ефективніше.
Стимулюйте професійний розвиток своїх працівників, надаючи можливості для навчання та зростання. Інвестування у розвиток знань та навичок працівників покращить їх продуктивність та лояльність до організації.
3. Впровадьте систему моніторингу
Моніторинг робочого часу допомагає не тільки підвищити продуктивність, а й бути вам, як керівнику, ближче до своїх співробітників. Адже завдяки моніторингу, ви будете бачити, при виконанні яких завдань у працівників виникли труднощі і коли необхідно надати допомогу у вирішенні задачі. Головне обрати хороше програмне забезпечення.
Це може бути Yaware.TimeTracker – простий і зручний інструмент для команд будь-якого розміру та структури, розроблений спеціально для підвищення продуктивності.
До того ж, Yaware пропонує користування програмою 14 днів безкоштовно, щоб ви могли відчути її функціонал у повній мірі!
4. Створіть можливості для балансу між роботою та особистим життям працівників
Керівники повинні бути чутливими до балансу між робочим та особистим життям своїх працівників. Адже, якщо перевантажувати працівників надто великою кількістю роботи, зовсім скоро вони можуть зіткнутися з вигоранням та зниженням продуктивності, що негативно вплине на успіх компанії. Тож сприяйте створенню гнучкого графіка роботи та допомагайте у вирішенні проблем, коли це необхідно.
5. Забезпечте постійний зворотний зв'язок
Ефективна комунікація є ключем до успішної продуктивності. Керівники повинні стимулювати відкриту комунікацію зі своїми підлеглими, дозволяючи їм висловлювати свої думки, ідеї та проблеми. Також важливо надавати регулярний зворотний зв'язок та вказівки щодо поліпшення роботи.
6. Заохочуйте працівників до командної роботи
Керівники повинні стимулювати співпрацю та командну роботу серед своїх працівників. Адже відкритість та взаємопідтримка колег допоможуть ефективніше розв'язувати проблеми та досягати спільних цілей.
7. Будьте прикладом для наслідування
Найважливішим чинником, що впливає на продуктивність, є особистий приклад керівника. Більш ймовірно, що працівники будуть дотримуватися вимог та стандартів, якщо бачать, що їхні керівники також дотримуються цих правил.
Висновок
Отже, керівники грають критичну роль у підтримці та підвищенні продуктивності своїх працівників. Впровадження в робочий процес вищезгаданих порад допоможе вам покращити роботу команди та досягти кращих результатів для всієї організації. Запам'ятайте, що продуктивність – це процес, який потребує постійного удосконалення та адаптації до змін.