В сучасному бізнес-середовищі, де управління часом і продуктивністю є ключовими факторами успіху, програмне забезпечення Yaware.TimeTracker стає незамінним інструментом для багатьох компаній. Проте, не лише функціональність самого продукту заслуговує на увагу, але й партнерська програма, яка пропонується Yaware. У цій статті ми детально розглянемо можливості, переваги та відгуки про партнерську програму Yaware.TimeTracker.
Що таке Yaware.TimeTracker?
Yaware.TimeTracker – це система для автоматичного обліку робочого часу, що дозволяє підприємствам відстежувати ефективність роботи своїх співробітників. Програма забезпечує широкий спектр функцій, включаючи моніторинг активності на комп'ютері, аналіз відвідувань веб-сайтів, використання додатків та багато іншого. Це дозволяє керівникам отримати чітке уявлення про те, як їхні працівники витрачають робочий час, і відповідно оптимізувати робочі процеси.
Партнерська Програма Yaware.TimeTracker
Партнерська програма Yaware.TimeTracker спрямована на залучення компаній та індивідуальних підприємців, які бажають просувати цей продукт на ринку. Програма пропонує декілька рівнів партнерства, кожен з яких має свої переваги та можливості.
А тепер ділимося відгуком компанії Tucha про партнерську програму Yaware.TimeTracker:
Tucha — перший український провайдер хмарної інфраструктури. Компанія працює з 2012 року і за цей час впровадила понад 2000 проєктів з віртуалізації офісів та окремих додатків, організації хмарної ІТ-інфраструктури і захисту даних у хмарі.
У 2013 році компанія стала нашим партнером. Ми розпитали Володимира Мельника, директора Tucha, про переваги співпраці з Yaware і те, як їм вдається отримувати високу партнерську винагороду.
Чому ви стали партнером Yaware?
“Співпрацю ми почали так давно, що навіть не згадаю, коли та як саме це відбувалося:-). А от чому — пригадую добре. Ми відразу помітили, що маємо багато спільного з вами: відповідальний підхід до своєї справи, щира зацікавленість у роботі з кожним клієнтом та партнером. Та, головне, з Yaware у нас спільна мета — покращувати роботу бізнесу, сприяти більш продуктивній роботі компаній без зайвих витрат у часі, фінансах та людських ресурсах.”
Володимир говорить, що Yaware.TimeTracker відмінно доповнює хмарні рішення Tucha:
«Замовляючи в нас віртуальний сервер для виносу роботи команди у хмару, клієнт може одразу отримати також спеціальний продукт для підвищення загальної продуктивності роботи команди та розвитку дисципліни кожного окремого співробітника.»
Директору Tucha співпраця здалася зручною та вдалою для клієнтів. Так воно і вийшло.
Які методи ви використовуєте для залучення клієнтів?
Компанія Yaware не обмежує партнерів у виборі способів залучення клієнтів, і це чудово. Розмаїття дозволяє кожній компанії вибирати для себе найбільш зручні та ефективні варіанти.
“Ми зупинилися на розміщенні інформації про Yaware та продукт на нашому сайті, а також практикуємо особисті рекомендації сервісу клієнтам під час бесіди або електронного листування”.
Отож, коли клієнт замовляє, скажімо, віртуальний сервер для виносу на нього робочих місць співробітників і бажає при цьому підвищити продуктивність роботи команди завдяки спеціальним інструментом, працівники Tucha знайомлять його із сервісом Yaware.TimeTracker.
Що вам найбільше подобається у партнерській програмі Yaware?
“Ми цінуємо наявність різних форм партнерської винагороди. Зручно те, що є не лише фінансовий відсоток за приведених клієнтів, а й виведення цієї винагороди послугами. Ми використовуємо саме цю форму: отримуємо знижки на користування сервісом та придбання ліцензій для користування всередині нашої компанії. Словом, подобається гнучкість у способах винагороди та можливість використання її за власними потребами.”
Детальніше – за посиланням.