Інтеграція Yaware.Time.Tracker із LinkedIn за допомогою Zapier
LinkedIn – це соціальна мережа, спеціалізована на професійних контактах, мережі зв'язків та професійному розвитку.
Yaware.TimeTracker дозволяє компаніям та командам вести облік робочого часу, відстежувати використання програм та веб-сайтів працівниками, а також аналізувати продуктивність робочого процесу.
Переваги використання LinkedIn
Щоб почати використовувати LinkedIn, вам потрібно:
LinkedIn – найбільша у світі соціальна мережа для професіоналів. Керуйте своєю професійною ідентичністю. Створюйте свою професійну мережу та співпрацюйте з нею. Отримайте доступ до знань, ідей і можливостей.
Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи LinkedIn та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам.Детальні кроки налаштування Zapier.
Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?
Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.
Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.
Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.
Загалом, інтеграція LinkedIn з Yaware – це унікальний інструмент, який може допомогти вам підвищити ефективність роботи компанії та її продуктивность.
Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!