Планування гібридного робочого графіку для ваших працівників може бути важливим завданням для забезпечення ефективності роботи та забезпечення балансу між роботою та особистим життям співробітників. 

 

Ми підготували кілька кроків, які можуть вам допомогти спланувати гібридний робочий графік:

 

Оберіть модель гібридного робочого графіку

1. Шаховий порядок 

Це сама негнучка з моделей. За допомогою цієї моделі ви встановлюєте дні та години, коли ваші співробітники відвідують офіс. Ця модель найкраще підходить організаціям, які часто використовують позмінну роботу та потребують відвідуваності протягом певних годин, або підприємствам, які мають забезпечити певний рівень персоналу.

 

2. 3:2

Ця модель складається з робочого шаблону 3:2, тобто три дні проводяться в офісі та два вдома. Це підходить компаніям, які хочуть, щоб їхній персонал був в офісі лише в певні дні (це зручно, наприклад, для відділу маркетингу). Проте такий варіант може бути дорогим, оскільки він не дозволяє вашому бізнесу скорочувати офісні приміщення та інфраструктуру.

 

Економічна ефективність є однією з головних переваг гібридної роботи для роботодавців. Тож уважно подумайте, перш ніж запроваджувати модель 3:2.

 

3. Знизу вгору

Ця модель дозволяє побачити шаблони роботи, визначені окремими командами, і може потребувати багато обговорень. Компанія може встановити рамки для гібридної роботи, скажімо, два дні на тиждень. Потім команди визначають, які дні найкраще підходять їм загалом, і приймають цю схему.

 

Головним недоліком прийняття цієї моделі є отримання згоди від різних команд. Однак, якщо ви зможете його успішно реалізувати, це дозволить вашій компанії дещо скоротити офісне приміщення.

 

Використовуйте моніторинг часу для підвищення продуктивності

Окрім спілкування та співпраці, ви також хочете переконатися, що співробітники працюють у встановлені години. Знову ж таки, технологія пропонує вам способи гібридного моніторингу відвідуваності протягом робочого місяця. Знаючи, що ваш персонал працює стільки годин, скільки потрібно, ви можете бути більш впевнені, що продуктивність збережеться або навіть покращиться.

 

Спробуйте впровадити Yaware.TimeTracker – це простий і зручний інструмент для команд будь-якого розміру та структури, розроблений спеціально для підвищення продуктивності ваших працівників. 

 

З його допомогою ви дізнаєтеся:

  • який час доби є найпродуктивнішим для працівників;
  • які ресурси використовують співробітники для виконання завдань;
  • скільки часу на виконання завдань витрачається;
  • коли виникають труднощі у виконанні і потрібна допомога;
  • що відволікає працівників і заважає їм рухатися вперед.

 

Yaware пропонує користування програмою 14 днів безкоштовно, щоб ви могли відчути її функціонал в повній мірі!

Хочете почати використовувати Yaware.TimeTracker? Зареєструйтесь просто зараз

 

Будьте прозорими, спілкуючись про роботу

Ефективна комунікація має вирішальне значення для успіху під час впровадження гібридного формату роботи. Йдеться не лише про те, як ваші співробітники спілкуються один з одним, а й про те, як ви та інші керівники спілкуєтеся з персоналом. Має бути 100% прозорість щодо того, що ви від них очікуєте. Це може охоплювати як короткострокові завдання та проєкти, так і довгострокові цілі.

 

Висновок

Пам'ятайте, що планування гібридного робочого графіку вимагає індивідуального підходу для кожної компанії. Важливо враховувати потреби та можливості саме вашого колективу, а також ефективність роботи в контексті гібридного графіка.

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.