Кожен керівник стикається зі складним завданням керування власним часом та ресурсами для досягнення бізнес-цілей, а також покращення продуктивності свого колективу. Тож ефективний тайм-менеджмент для керівників стає вирішальним фактором у досягненні успіху і веденні компанії до розвитку та стабільності.
Ми підготували для вас 3 стратегії, завдяки яким ви зможете вийти на новий рівень.
Стратегія №1
Pomodoro: 25 хвилин працюєте, 5 відпочиваєте.
Це – класична модель Pomodoro, але ви можете коригувати її відповідно до специфіки вашого бізнесу. Ідеально – не лише особисто використовувати її, а й запровадити у своїй компанії, принаймні у ранкові години.
Ця методика включає п’ять етапів: планування завдань, моніторинг зусиль, запис щоденної діяльності, обробка зробленого вами та візуалізація областей для вдосконалення.
За допомогою цього випробуваного методу будь-хто може спростити свою роботу, з’ясувати, скільки часу та зусиль дійсно вимагає якесь конкретне завдання, та покращити свою спрямованість, аби щодня отримувати більше результатів за ту саму кількість часу.
Стратегія №2
Принцип 80/20. 20% роботи, що дає 80% результату і навпаки.
Цей принцип дуже хороший, і працює він як в управлінні, так і в економіці та освіті. Вам тільки залишилось ідентифікувати ці 20% зусиль, і застосовувати це на практиці.
Будьте ефективнішими з меншими зусиллями, навчившись ідентифікувати та використовувати принцип 80/20: 80% усіх наших результатів у бізнесі та житті випливають лише з 20 відсотків наших зусиль. Принцип 80/20 – одна з великих таємниць високоефективних людей та організацій.
Принцип 80/20 показує, як ми можемо досягти набагато більшого, докладаючи значно менше зусиль, часу та ресурсів, просто визначивши та зосередивши свої зусилля на тих 20%, які насправді важливі.
Стратегія №3
Мистецтво балансу. Якщо більшість вашого часу присвячено роботі – врешті це призведе до вигорання та зниження продуктивності. Тому надважливо дотримуватись балансу робота-життя.
Сім’я та стосунки, спорт, хобі – це лише перші 3 пункти для того, що ще варто розвивати у своєму житті, окрім кар’єри. Лише тоді мистецтво балансу вестиме вас до збільшення енергії, креативу та працездатності у бізнес-процесах.
А для того, щоб вправно управляти часом, ви можете впровадити в свою роботу та роботу ваших працівників спеціальне програмне забезпечення – Yaware.TimeTracker, що допоможе працювати продуктивніше та утримувати баланс між роботою і особистим життям.
Які переваги Yaware.TimeTracker?
- Автоматичний облік – вся статистика автоматично вноситься в табель, який можна переглянути або завантажити на комп'ютер для подальшої обробки даних.
- Аналіз ефективності – можливість бачити реальне навантаження на команди, що допоможе зрозуміти, чи дійсно є потреба в додатковому персоналі.
- Управління проєктами і завданнями – весь обсяг запланованих робіт в одному місці, після чого можна порахувати вартість завдань, годин роботи і оцінити, наскільки результат окупився.
- Персональна статистика – можливість для співробітників самостійно аналізувати свою роботу.
- Безліч наочних графіків – можливість проаналізувати роботу співробітників всього за кілька хвилин.
Хочете почати використовувати Yaware.TimeTracker? Зареєструйтесь просто зараз.
Більше того, Yaware пропонує користування програмою 14 днів безкоштовно, щоб ви могли відчути її функціонал в повній мірі!
Отже, ефективний тайм-менеджмент для керівників є ключовим фактором у досягненні успіху в бізнесі. Він допомагає керівникам краще управляти своїм часом, виконувати важливі завдання та досягати стратегічних цілей. Вищезгадані стратегії, а також планування, пріоритети, делегування, аналіз часу, ефективність комунікації, відпочинок і постійне вдосконалення – це ключові компоненти ефективного тайм-менеджменту, які керівники повинні впроваджувати у своєму щоденному житті. За допомогою цих стратегій вони можуть збільшити свою продуктивність, призвести до успішного розвитку компанії і досягнення особистих цілей.