Продуктивність на роботі є ключовою для успішної кар'єри. Часто люди витрачають багато часу на роботі, але не досягають бажаних результатів. Тож давайте розглянемо 4 основних звички, які можуть допомогти збільшити продуктивність на роботі.
1. Не відкривайте кілька вкладок і не залишайте їх там більше ніж на 30 хвилин
Кількість вкладок у браузері може значно впливати на продуктивність вашої роботи. По-перше, якщо ви відкриєте занадто багато вкладок, то ваш комп'ютер може почати повільно працювати. Особливо це стосується старих комп'ютерів з обмеженою пам'яттю.
По-друге, якщо ви відкриєте багато вкладок, то ви можете втратити контроль над своєю роботою. Ви можете забути, що хотіли зробити на кожній вкладці і втратити час на повернення до попередньої вкладки.
Тому, якщо ви хочете зберегти свою продуктивність, то краще обмежувати кількість вкладок у браузері.
2. Вимикайте всі повідомлення
Під цим мається на увазі все: соціальні мережі, телефонні дзвінки, текстові повідомлення, інтернет-банкінг тощо.
Усе, що може викликати дзвінок або освітлення екрана, краще вимкнути і прибрати телефон подалі від себе.
3. Створюйте комфортний робочий простір
Багато людей проводять більшість свого часу на роботі, тому важливо, щоб робочий простір був комфортним та сприяв продуктивності.
Комфортний робочий простір може допомогти зберегти концентрацію на роботі. Якщо ваш робочий стіл організований і чистий, ви будете менше відволікатися на різні речі, а значить – всю увагу приділяти робочим задачам.
Комфортний робочий простір може не тільки підвищити вашу продуктивність, а й покращити ваше здоров'я. Якщо вам зручно сидіти за своїм робочим столом, ви будете менше страждати від болю в спині та шиї. Крім того, якщо ви можете забезпечити собі достатньо світла та повітря, ви будете менше страждати від головного болю та втоми.
Також добре організований робочий простір може підвищити ваш настрій на роботі. Якщо ви можете створити комфортне та приємне середовище для себе, ви будете менше страждати від стресу та будете більш задоволені своєю роботою.
4. Використовуйте хороше програмне забезпечення
Почніть використовувати тайм-трекер – це програма, яка дозволяє вести облік часу, який ви витрачаєте на виконання завдань. Це може бути корисно як для роботи в офісі, так і для виконання завдань працюючи з дому.
Хорошим прикладом такого програмного забезпечення є Yaware.TimeTracker. Це чудовий інструмент, створений для моніторингу робочого часу для команд будь-якого розміру та структури, який дозволяє користувачам бачити час, витрачений на різні завдання та проєкти. Це може бути корисно для команд, які хочуть бути більш продуктивними та ефективними в управлінні своїм часом.
Yaware.TimeTracker має наступні переваги:
- Автоматичний підрахунок – статистика, яка автоматично вноситься в табель обліку робочого часу
- Аналіз ефективності – можливість бачити реальну завантаженість команд
- Управління проектами та завданнями – всі завдання в одному місці
- Особиста статистика – можливість аналізувати власну ефективність
- Безліч наочних графіків – аналіз роботи співробітників всього за кілька хвилин
Yaware пропонує користування програмою 14 днів безкоштовно, щоб ви могли відчути її функціональність у повній мірі!
Висновок
Коли завтра підете на роботу, пам’ятайте про ці чотири способи усунути відволікання та підвищити свою продуктивність:
- Не відкривайте кілька вкладок і не залишайте їх там більше ніж на 30 хвилин
- Вимкніть усі сповіщення
- Облаштуйте комфортне робоче місце
- Використовуйте хороше програмне забезпечення
Отримуйте задоволення від роботи!