Багато менеджерів оцінюють ефективність команди кількістю робочих годин, проведених біля комп'ютера. Для цього вони впроваджують тайм-трекери.
В ідеалі такий інструмент дійсно повинен допомагати керівнику визначити, наскільки члени колективу є продуктивними та які пріоритети розставляти у поточних завданнях. Але інколи, якщо зациклюватися на тайм-трекінгу, це може створити дещо токсичну культуру та дратівний мікроменеджмент, що демотивуватиме команду.
Чому трекери часу демотивують і як це виправити?
«Тепер мені не довіряють, а трекінг-система знецінює мою роботу»
Так думають багато працівників, що в результаті може підірвати довіру команди до керівництва. Адже люди потребують свободи у своїх завданнях та проектах, щоб відчувати себе вмотивованими. Вони не люблять, коли за ними спостерігають і контролюють. Вони хочуть, щоб їм довіряли.
Також у деяких випадках тайм-трекінг може пригнічувати людей з креативним мисленням і тих, чиєю сильною стороною є мультитаскінг. Адже по суті система відстеження часу вбиває можливість мультизадачності.
Та з іншого боку, саме завдяки системі обліку робочого часу ви можете перейти на гнучкий графік роботи і дозволити своїм співробітникам працювати тоді, коли їм зручно. Звичайно, якщо їм не потрібно бути на зустрічах або розмовляти з клієнтами.
Автоматизований облік робочого часу також дозволить менеджерам перестати постійно запитувати про статус проектів. Вони зможуть перевірити його в програмі, таким чином заощаджуючи свій час і час всієї команди. Жоден співробітник не почуватиметься допитуваним.
Виходить, що питання тільки в тому, як правильно використовувати трекер в роботі і, як підготувати працівників до його впровадження.
Яке рішення?
Перед впровадженням тайм-трекінгу зберіть команду, аби обговорити всі болючі точки. Дайте колегам зрозуміти, що ви не знецінюєте їхню роботу, а впроваджуєте трекер для того, щоб краще розглянути сильні сторони кожного працівника і навпаки – вмотивувати на досягнення високих результатів.
Важливо, щоб працівники розуміли, що ніхто не буде насаджувати їм свою думку, а сервіс для трекінгу – це friendly-інструмент, з приємним інтерфейсом та дружніми нагадуваннями.
Також пам’ятайте, що, використовуючи хороше програмне забезпечення для обліку робочого часу, ви не зіштовхнетеся з жодними проблемами.
Одним з таких інструментів є Yaware.TimeTracker.
Yaware.TimeTracker – простий і гнучкий інструмент моніторингу продуктивності, що дозволяє вести облік часу з мінімальним втручанням в особистий простір співробітника.
Отже, аби ваші співробітники завжди були вмотивованими – працюйте над налагодженням контакту з ними та впроваджуйте тільки хороші інструменти для зручності їхньої роботи.