Ви, напевно, як і ми, провели останні 12 місяців в роботі, намагаючись адаптуватися до ситуації й не відступити від намічених цілей.
У постійному потоці завдань, дуже легко забути, що ми снідали вчора, не кажучи вже про досягнення року, що минає. Тому більшість компаній присвячують грудень аналізу того, що вдалося зробити, а що — ні.
2020 був насиченим для нас. З березня Yaware, як і багато інших компаній, почала працювати віддалено, деякі працівники, які влаштувалися у цей період, досі не бачили ні своїх колег, ні робочого місця.
Але, це не завадило нам досягти високого рівня продуктивності, допомогти клієнтам перейти на віддалену роботу та оновити функціонал Yaware.TimeTracker. Якщо ви пропустили якісь зміни, ось повний перелік того, над чим ми працювали останні 12 місяців.
Ніколи не буде другого шансу справити перше враження
- запросити співробітникіпрацівників;
- встановити графік моніторингу;
- створити групи та відділи;
- вибрати продуктивність ресурсів і графік роботи;
- задати індивідуальні налаштування.
Підказки створені таким чином, щоб клієнт переходив від пункту до пункту, нічого не пропустив і швидше почав роботу з програмою. Після проходження ISW, аккаунт готовий до збору даних.
Редизайн листів: вони стали красивіші та зручніші
Зросла швидкість завантаження основних звітів
Yaware.TimeTracker щодня враховує понад 1,2 млн. людино-годин. Це означає, що відкриття великих звітів (наприклад, річних) або візуалізація скріншотів може зайняти деякий час. Але, ми хочемо, щоб програма працювала швидко.
Тому за останні кілька місяців команда розробників провела оновлення розділу «Скріншоти»: змінила його візуалізацію та пришвидшила роботу. Оновлення торкнулися і роботи з Yaware.Enterprise. Завдяки внесеним змінам, у 2021 році клієнт буде витрачати менше часу на тестування, розгортання і налаштування локального рішення.
Мобільний додаток Yaware — робота співробітників у вашому телефоні
- Присутність на робочому місці;
- Відпрацьований час;
- Динаміку продуктивності за обраний період;
- Поточний рейтинг персоналу;
- Зайнятість персоналу в режимі реального часу.
Ми швидко реагуємо на відгуки клієнтів
- Виправлені підказки в формах реєстрації;
- Виправлено призначення менеджера для імпортованих груп;
- Виправлена робота фільтрів по першій і останній активності;
- Змінена візуалізація бюджету в деяких проєктах;
- Поліпшено роботу з таблицями користувачів і проєктів;
- У звіті по працівнику тепер показується вибраний користувач;
- Підвищено безпеку і стабільність роботи сервісу;
- При зміні пароля, зроблений автоматичний запит proxy;
Клієнти про Yaware.TimeTracker в 2020 році
«Складно зрозуміти чим зайнятий працівник, коли він знаходиться за сотні кілометрів від тебе. Ми зупинилися на Yaware тому, що ця програма показує, чим займався персонал. Дозволяє розрахувати тривалість виконання завдань, відстежити сторонні сайти й контролювати дисципліну. Навіть під час карантину, у квітні 2020 року, наша компанія показувала продуктивність 78%.»Костянтин, Satom
«У нас працює 150 співробітників, 90% ми перевели на віддалений режим у 2020, але їх продуктивність тільки підвищилася, завдяки Yaware. Також, зменшилася кількість спірних моментів при виявленні несумлінних членів команди. До тестування, ми отримували позитивні відгуки про Yaware від партнерів, тепер переконалися в цьому самі — це хороше ПО для моніторингу персоналу. Рекомендуємо!»Олег, Axorindustry
Є ідея?
- Чого мені не вистачає в Yaware.TimeTracker?
- Для чого і як я буду це використовувати?
А також, залишити адресу своєї електронної пошти, щоб ми написали вам, коли реалізуємо вашу пропозицію. Мріємо про те, щоб почути від вас: «Остання версія Yaware.TimeTracker — те, що потрібно саме мені»