Контроль співробітників онлайн-магазину з Yaware.TimeTracker

Контроль співробітників онлайн-магазину — справа не з легких, особливо, якщо персонал працює віддалено. Водночас, продавати в Мережі дуже вигідно. Як же ефективно управляти інтернет-магазином?

Перше, від чого залежить успішність магазину — грамотно організована робота його співробітників. Програмісти й контент-менеджери повинні підтримувати роботу сайту і вчасно його оновлювати, менеджери з продажу — бути на зв'язку, щоб не втратити потенційного клієнта. Але не завжди справи йдуть так гладко.

Як правило, у керівника досить широке коло обов'язків і контролювати всі аспекти роботи компанії не вдається. Як власник інтернет-магазину, Ви знаєте про це не з чуток.

Для вирішення подібних проблем скористайтеся Yaware.TimeTracker – сервісом для контролю співробітників, що працюють за комп'ютером. З ним Ви зможете ефективно управляти онлайн-магазином, докладаючи мінімум зусиль для обліку робочого часу персоналу.

online-magaz-sm

Принцип роботи Yaware.TimeTracker

Додаток встановлюється на комп'ютери співробітників компанії: працюють з Вами по сусідству і тих, хто працює з дому.

Yaware.TimeTracker запускається автоматично у вказаний час починає моніторити роботу за комп'ютером.

Сервіс фіксує: у скільки починають і закінчують працювати співробітники; якими програмами / сайтами користуються і наскільки їх застосування є продуктивним згідно з робочими обов'язками.

Ви отримуєте готові звіти у вигляді графіків і таблиць на свою електронну пошту або аналізуєте дані онлайн у своєму особистому кабінеті.

Почати користуватися Yaware.TimeTracker дуже просто

  • Зареєструйтеся
    Зареєструйтеся
  • Встановіть сервіс на комп'ютери співробітників, роботу яких Ви хочете контролювати
    Встановіть сервіс на ПК персоналу
  • Налаштуйте сервіс
    Налаштуйте сервіс
  • Аналізуйте готові дані
    Аналізуйте готові дані

Як налаштувати сервіс для контролю співробітників онлайн-магазину

Вкажіть режим роботи сервісу

Перед встановленням вкажіть, в явному або прихованому режимі буде працювати сервіс.

Перший спосіб дозволить переглядати статистику про результати роботи самим співробітникам магазину, що в кінцевому підсумку позитивно вплине на їх самодисципліну.

Другий — дозволить Вам оцінити ефективність роботи персоналу без відома співробітників.

Перейти від прихованого, до явного контролю Ви зможете в будь-який момент. Ви можете подивитися, як працюють співробітники «без нагляду» і як змінилася їхня продуктивність, «після установки» системи.

Встановіть графік моніторингу

За допомогою сервісу Ви зможете встановити моніторинг: цілодобово або в чітко визначені години, виходячи з того, коли присутність співробітника на роботі є найбільш важливою.

Наприклад, для програміста, контент-менеджера і копірайтера підійде цілодобовий моніторинг, оскільки в їх обов'язки не входить спілкування з клієнтами.

Для менеджерів з продажу найкраще встановлювати певні години роботи, враховуючи, що зв'язок між магазином і покупцем відбувається через них.

Фрілансерам, які працюють по декілька годин, можна налаштувати моніторинг тільки в певний час.

налаштування моніторингу

Задайте категорії продуктивності для використовуваних ресурсів

Категорія “Продуктивно” — для робітників сайтів, програм і додатків, “Непродуктивно” — для ресурсів розважає характеру.

Продуктивність програм налаштовується відповідно до посадових обов'язків, оскільки співробітники для виконання робочих завдань користуються різними ресурсами

Увімкніть функцію зняття скріншотів

За допомогою знімків екрану Ви зможете наочно побачити, як проходить робочий день Ваших співробітників.

Використовувати ці функції доцільно для спостереження і контролю за роботою віддалених співробітників, якщо такі у Вас працюють.

знімки екрану

Налаштуйте графік отримання звітів

Залежно від потреб Ви можете налаштувати отримання звітів з будь-якою періодичністю: раз в день, тиждень, місяць.

Так потрібна інформація буде завжди у Вас під рукою.

звіти на пошту

Які вигоди Ви отримаєте, використовуючи сервіс

Оптимізуєте робочий процес

Співробітники менше заходять на неробочі сайти, менше користуються забороненими програмами й додатками. У підсумку, значно підвищується раціональність використання робочого часу та ресурсів.

Дуже важливим є досягнення цього менеджерами з продажу. Адже нерідко, отримавши певний відсоток від прибутку, вони розслабляються, а магазин від цього втрачає клієнтів. З Yaware.TimeTracker Вам вдасться цього уникнути.

Чи зможете керувати великою командою

Ви зможете з легкістю керувати великою кількістю співробітників навіть за умови, що всі вони мають різний графік роботи, а деякі з них — працюють віддалено.

Ви будете оперувати об'єктивними даними про роботу персоналу і зможете вчасно приймати управлінські рішення.

Автоматизуєте облік часу співробітників, що працюють погодинно

Це дуже вигідно, тому що встежити за дотриманням графіка роботи такими співробітниками без використання спеціалізованих програм дуже складно. З Yaware.TimeTracker про цю проблему Ви зможете забути. Облік робочого часу та продуктивність його використання сервіс повністю візьме на себе.

Зміцніть трудову дисципліну

Yaware.TimeTracker дозволяє дисциплінувати співробітників навіть без застосування штрафних санкцій. З сервісом Ваші співробітники будуть відповідальніше ставитися до виконання своїх робочих обов'язків, будуть ретельніше дотримуватися робочий графік, що в результаті підвищить ефективність роботи онлайн-магазину в цілому.

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції