Моніторинг часу співробітників компанії
Моніторинг часу співробітників – це найкращий спосіб підтримувати ефективну і злагоджену роботу колективу. З його допомогою Ви зможете виявляти і вирішувати проблеми компанії ще до того, як вони стануть глобальними і призведуть до негативних наслідків.
- коли співробітники починають і закінчують роботу;
- скільки фактично годин триває робочий день персоналу;
- скільки часу співробітники витрачають на виконання завдань, а скільки – в особистих цілях;
- чим займаються співробітники протягом робочого дня;
- наскільки ефективно співробітники використовують час роботи.
На жаль, в більшості випадків пошук відповідного рішення для моніторингу часу роботи співробітників перетворюється в проблему. Але тільки не для Вас!
Пропонуємо Вам автоматичний онлайн-сервіс Yaware.TimeTracker. З його допомогою моніторинг часу перетвориться з нездійсненним завдання в ефективний інструмент контролю співробітників і підвищення продуктивності їх роботи.
Це відмінне рішення, якщо Ваші співробітники більшу частину дня працюють за комп'ютером. Переконайтеся в цьому самі.
Моніторинг часу роботи співробітників з Yaware.TimeTracker
Yaware.TimeTracker – це онлайн-система, призначена для всебічного моніторингу робочого часу співробітників за комп'ютером і підвищення продуктивності його використання.
Завдання системи полягає в тому, щоб:
- фіксувати час початку / закінчення роботи співробітників за комп'ютером;
- моніторити час виконання робочих завдань і відсутності на робочому місці;
- збирати інформацію про використані додатках, програмах і сайтах;
- розподіляти всі ресурси за категоріями “продуктивно”, “нейтрально”, “непродуктивно” виходячи з робочих обов'язків персоналу.
Крім того, система дозволяє не тільки керівнику отримувати оперативні звіти про діяльність персоналу за комп'ютером, але і самим співробітникам бачити статистику про свою роботу.
Yaware.TimeTracker – ефективний інструментом самоконтролю і підвищення дисципліни для працівників компанії.
Вигоди, які Ви отримуєте з Yaware.TimeTracker
Впровадження системи обліку робочого часу дозволить Вам:
1. Дисциплінувати співробітників компанії
- скоротити кількість запізнень, в тому числі і з обідньої перерви;
- зупинити ранні відходи співробітників з роботи;
- зменшити нераціональне використання робочого часу: час, витрачений на соц. мережі, чати, перекури і чаювання;
2. Підвищити продуктивність роботи персоналу
- скоротити нецільове використання робочих ресурсів, маючи статистику відвідування сайтів, додатків і програм в розрізі продуктивно / непродуктивно;
- своєчасно виявляти проблеми в роботі компанії і попередити їх повторного виникнення за рахунок отримання оперативної інформації про діяльність персоналу;
- дисциплінувати співробітників і підвищити їх відповідальність за рахунок доступу до особистої статистики.
Перевага Yaware.TimeTracker – простота в установці і використанні. Ви витратите всього кілька хвилин, щоб встановити і освоїти систему. Стільки ж часу буде займати і аналіз даних: Yaware.TimeTracker дає не просто статистику про використання робочого часу, а надає готові звіти з комплексною інформацією про діяльність персоналу.