Інтеграція Yaware.Time.Tracker із Asana за допомогою Zapier

Asana – це провідна платформа для для керування проєктами і завданнями, яка допомагає командам та окремим користувачам планувати, виконувати та відстежувати завдання та проєкти.

Yaware.TimeTracker дозволяє компаніям та командам вести облік робочого часу, відстежувати використання програм та веб-сайтів працівниками, а також аналізувати продуктивність робочого процесу.

Переваги використання Asana із функцією інтеграції із Zapier

icon

Система організації завдань

Asana надає можливість створювати проєкти, завдання та підзавдання. Ви можете легко розподіляти завдання по проєктах і категоріях.

icon

Спільний доступ

Asana дозволяє користувачам запрошувати інших учасників до проектів, додавати коментарі, обговорювати завдання та спільно працювати над проєктами.

icon

Гнучкий календар

Asana включає календарний вигляд для планування та відстеження завдань за датами. Завдяки цьому ви можете легко планувати та керувати дедлайнами.

icon

Мобільний додаток

Asana має додатки для мобільних пристроїв (Android та iOS), що дозволяє користувачам отримувати доступ до своїх завдань і проектів в будь-який час та в будь-якому місці.

Як почати використовувати інтеграцію Asana з Yaware

Щоб почати використовувати інтеграцію Asana з Yaware, вам потрібно:

icon

Створити обліковий запис
icon

Увійти в систему
icon

Обрати необхідну версію

Загалом, Asana – це платформа, завдяки якій організації мають живу систему ясності, де кожен може бачити, обговорювати та виконувати пріоритетні завдання для своєї команди.

Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи Asana та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам. Детальні кроки налаштування Zapier.

Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?

Крок 1

icon

Крок 2

icon

Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.

Крок 3

icon

Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.

Крок 4

icon

Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.

Дізнайтесь більше про можливі варіанти інтеграцій

jira mailchimp slack calendar hubspot drive

Загалом, інтеграція Trello з Yaware – це потужний інструмент, який може допомогти вам підвищити ефективність роботи та продуктивність команди.

Почніть використовувати інтеграцію Trello з Yaware вже сьогодні, щоб покращити ефективність використання робочого часу

Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції