• Спробуйте Yaware.TimeTracker безкоштовно

    Встановіть зараз і аналізуйте першу статистику роботи за комп'ютером вже через 15 хвилин!

1. Зареєструйтеся

Безкоштовний тестовий період триває цілих 14 днів. Протягом цього часу можна необмежену кількість разів переходити між різними планами Yaware.TimeTracker, що відрізняються між собою набором функціоналу. Щоб почати роботу і скористатися сервісом Yaware.TimeTracker, Вам необхідно зареєструватися на сайті.

Для цього заповніть коротку форму, вказавши ім'я та прізвище, електронну пошту, телефон (для допомоги у встановленні і настройці сервісу).

2. Встановіть і додайте співробітників

Після реєстрації Ви потрапите в особистий кабінет. Тут Ви можете завантажити Yaware-клієнт, а потім встановити його на всі комп'ютери, які хочете моніторити за допомогою сервісу.

*Перед встановленням вкажіть, в якому режимі роботи Ви будете використовувати Yaware.TimeTracker: у відкритому чи прихованому.

Виберіть зручний для Вас спосіб встановлення:

  • завантажте Yaware.TimeTracker на флешку і встановіть на кожен комп'ютер;
  • відправте співробітникам посилання на завантаження по email;
  • доручіть системному адміністратору встановити Yaware.TimeTracker через мережу.
завантаження

3. Згрупуйте співробітників по відділах

Об'єднайте співробітників в групи, відповідно до відділів, філій, підрозділів, в яких вони працюють. Призначте менеджерів, які матимуть доступ до інформації про свою групу і зможуть, таким чином, аналізувати ефективність роботи персоналу.

Наприклад:

  • керівнику відділу дайте доступ до співробітників тільки його відділу;
  • керівнику філії — до всіх довірених йому філій і т.д.

Це дозволить делегувати повноваження по контролю за співробітниками менеджерам різних рівнів управління.

офіси

4. Задайте настройки моніторингу

1. Задайте графік моніторингу: цілодобовий або в конкретні години.

2. Налаштуйте для кожної групи співробітників продуктивність використання ними тих чи інших програм і сайтів (в залежності від професійних обов'язків).

3. Активізуйте додаткові Функції:

  • офлайн-активність — для обліку часу нарад, зустрічей, перерв;
  • знімки екрану — щоб бачити, чим безпосередньо займаються співробітники за комп'ютером, як просувається робота над проектом;
  • знімки з веб-камери — для контролю знаходження сторонніх в офісі;
  • звіти на email співробітникам з інформацією про їхню продуктивність і т.д.

5. Виберіть спосіб аналізу інформації

Ви можете аналізувати дані по продуктивності персоналу онлайн в своєму особистому кабінеті або отримувати звіти на email:в певні дні / кожен день / тиждень / місяць.

Звіти покажуть Вам:

  • загальну кількість відпрацьованого часу, а також його продуктивність;
  • додатки / сайти, які найчастіше використовували ваші працівники;
  • ресурси, які необхідно категоризувати (за замовчуванням вони в групі нейтральні і невідомі).
Вітаємо! Ви успішно пройшли всі етапи встановлення та налаштування Yaware.TimeTracker. Тепер Ви можете оцінити ефективність роботи співробітників, порівнюючи відпрацьований час з результатами роботи.

Аналізуйте дані!

Спробувати Yaware.TimeTracker безкоштовно

14 днів, все включено

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції