1. Зареєструйтеся
Безкоштовний тестовий період триває цілих 14 днів. Протягом цього часу можна необмежену кількість разів переходити між різними планами Yaware.TimeTracker, що відрізняються між собою набором функціоналу. Щоб почати роботу і скористатися сервісом Yaware.TimeTracker, Вам необхідно зареєструватися на сайті.
Для цього заповніть коротку форму, вказавши ім'я та прізвище, електронну пошту, телефон (для допомоги у встановленні і настройці сервісу).
2. Встановіть і додайте співробітників
Після реєстрації Ви потрапите в особистий кабінет. Тут Ви можете завантажити Yaware-клієнт, а потім встановити його на всі комп'ютери, які хочете моніторити за допомогою сервісу.
*Перед встановленням вкажіть, в якому режимі роботи Ви будете використовувати Yaware.TimeTracker: у відкритому чи прихованому.
Виберіть зручний для Вас спосіб встановлення:
- завантажте Yaware.TimeTracker на флешку і встановіть на кожен комп'ютер;
- відправте співробітникам посилання на завантаження по email;
- доручіть системному адміністратору встановити Yaware.TimeTracker через мережу.
3. Згрупуйте співробітників по відділах
Об'єднайте співробітників в групи, відповідно до відділів, філій, підрозділів, в яких вони працюють. Призначте менеджерів, які матимуть доступ до інформації про свою групу і зможуть, таким чином, аналізувати ефективність роботи персоналу.
Наприклад:
- керівнику відділу дайте доступ до співробітників тільки його відділу;
- керівнику філії — до всіх довірених йому філій і т.д.
Це дозволить делегувати повноваження по контролю за співробітниками менеджерам різних рівнів управління.
4. Задайте настройки моніторингу
1. Задайте графік моніторингу: цілодобовий або в конкретні години.
2. Налаштуйте для кожної групи співробітників продуктивність використання ними тих чи інших програм і сайтів (в залежності від професійних обов'язків).
3. Активізуйте додаткові Функції:
- офлайн-активність — для обліку часу нарад, зустрічей, перерв;
- знімки екрану — щоб бачити, чим безпосередньо займаються співробітники за комп'ютером, як просувається робота над проектом;
- знімки з веб-камери — для контролю знаходження сторонніх в офісі;
- звіти на email співробітникам з інформацією про їхню продуктивність і т.д.
5. Виберіть спосіб аналізу інформації
Ви можете аналізувати дані по продуктивності персоналу онлайн в своєму особистому кабінеті або отримувати звіти на email:в певні дні / кожен день / тиждень / місяць.
Звіти покажуть Вам:
- загальну кількість відпрацьованого часу, а також його продуктивність;
- додатки / сайти, які найчастіше використовували ваші працівники;
- ресурси, які необхідно категоризувати (за замовчуванням вони в групі нейтральні і невідомі).
Вітаємо! Ви успішно пройшли всі етапи встановлення та налаштування Yaware.TimeTracker. Тепер Ви можете оцінити ефективність роботи співробітників, порівнюючи відпрацьований час з результатами роботи.
Спробувати Yaware.TimeTracker безкоштовно
14 днів, все включено