Успішне впровадження Yaware – Zakupka
Торгову платформу Zakupka.com щодня відвідує близько 180 тис. користувачів. Понад 14 років проект дає можливість покупцям вибрати в одному місці будь-які товари — від сільськогосподарської техніки до найуживаніших повсякденних речей.
Їх місія — зробити процес продажу простішим, а покупки — приємнішими. Про те, як працівники Zakupka.com вчаться правильно розпоряджатися своїм часом і бути більш продуктивними, розповідає Костянтин Томашик, керівник компанії.
Чому ви вирішили відстежувати робочий час?
«Ми розширювали штат, і команди поповнилися віддаленими працівниками. Так і з'явилася необхідність контролювати робочий час, адже ми зрозуміли, що від продуктивності персоналу залежить успіх компанії. Зайнялися пошуками програми, що відповість на питання: Чим зайнятий віддалений персонал в робочий час?»
Як вибирали тайм-трекер?
«Ми звертали увагу на те, щоб програма дозволяла аналізувати робочий процес і коригувати недоліки. Не менш важливо, щоб сервіс був простий у використанні і зрозумілий обом сторонам — співробітнику і керівнику.»
Тестували Crocotime, Inspectsystem, TimeDoctor і Yaware TimeTracker. В одних не було функції знімків екрану, інші — не працювали на пряму на Linux, а використання емулятора середовища Wine негативно впливало на стабільність роботи програми.
Костянтин говорить, що TimeDoctor і Yaware мають ідентичні функції, але вартість продукту та економія при великому числі користувачів були на користь Yaware. Ціна на TimeDoctor починається від 9,99 $/користувача в місяць, а на Yaware — від 3 $.
«Якщо працівники проти тайм-трекера це скоріше принципова позиція людини стосовно організації своєї роботи й відносин з роботодавцем, ніж негатив щодо самого факту контролю.»
Результат
З Yaware.TimeTracker компанія знає продуктивність роботи кожного працівника або відділу відповідно до сукупності завдань. Це важливо, оскільки SMM-менеджер, на відміну від менеджера з продажу, може постійно працювати в соціальних мережах і це не буде порушенням.
За допомогою програми ми:
- отримуємо список сайтів і додатків, що відкривалися користувачем протягом робочого дня, а також дані про частоту і тривалість їх використання;
- ведемо точний облік робочого часу;
- проводимо оцінку ефективності працівників на випробувальному терміні;
- отримуємо розуміння причин плинності кадрів.
Керівник бачить, як часто працівник перериває роботу і знову відновлює її, чи є його робочий цикл стабільним або він відволікається на інші справи, постійно перериваючи процес. За цими даними легко оцінити, наскільки продуктивна робота в такому режимі.
«Трекер стимулює персонал до зібраності й більш ефективного використання робочого часу, виключаючи балачки в скайпі про фільми, дітей і новини. Іншими словами, поглиначів часу стає в рази менше, коли працівник знає, що робочий процес під контролем.»
“З Yaware ми позбулися балачок в скайпі про фільми, дітей і новини. Керівник бачить, як часто працівник перериває роботу і знову відновлює її, чи є його робочий цикл стабільним. Трекер допоміг нам підсилити слабкі сторони компанії.”
https://zakupka.com/