Юлій Цезар в юності, Демосфен і видатний управлінець всіх часів — таким, працівник бачить свого керівника. Тим, хто поєднує в собі неймовірні якості: успішно справляється з менеджментом, все встигає, а ще, має третє око, щоб бачити помилки персоналу. Але, керівник неідеальний. Як будь-яка людина, він помиляється, втомлюється від безкінечного списку завдань чи боїться. У бізнесі свій Бабай. Сьогодні докладніше поговоримо про біль керівників, про те, що хвилює управлінців і як це усунути.
1. Мене всі обманюють
Деякі керівники всюди бачать обман. Їм зустрічаються безсовісні партнери, які тільки шукають спосіб схитрувати або співробітники, які погано виконану роботу видають за хороший результат. І вони мають рацію. Наприклад, менеджер з проектів отримав завдання, виділив на нього тиждень, здав вчасно і всі задоволені. Якщо не знають, що зробив він його за 2 дні. Питання не в тому, що він спеціально хотів обдурити керівника, співробітник просто виділив час з запасом, щоб захистити себе від прогорання дедлайну. Зрештою, якщо він розтягнув виконання завдання на тиждень, мова йде про перший закон Паркінсона: робота заповнює час, відпущений на неї. Ще приклад, коли персоналу лінь сьогодні працювати на максимум і вони створює видимість завантаженості. Це ж не обман, а страх отримати більше завдань, якщо директор дізнається, що я сачкую.
2. Я нічого не встигаю
У керівника великої компании чи маленької фірми однакова кількість часу — 24 години на добу. І його завдання: навчиться керувати ним, забрати все зайве з життя будь-яким способом. Наприклад, перевіряти пошту двічі на день, а якщо потік листів не вдається опрацювати за короткий час, відписатися від непотрібних розсилань. Аналогічно з мессенджерами. Переведіть комунікацію в один із них, щоб інші навіть не відкривати і мінімізувати кількість факторів, що відволікають. Если ви — керівник, то відключайте сповіщення і відповідайте тоді, коли зручно вам, а не тоді, коли прийшло смс-повідомлення. Використовуючи ці рекомендації в комплексі з технікою Pomodoro або іншими методами тайм-менеджменту, ви увійдете в «стан потоку», синхронізуєте думки і досягнете вищої продуктивності.
3. Я можу розраховувати лише на себе
Болі керівника залежать від його досвіду і цей пункт стосується початківців — управлінців, які вважають, що краще за них, не зробить ніхто або ще не пізнали переваги делегування. Звичайно, є керівники-аси у своїй сфері, дадуть фору половині персоналу, але якщо вони візьмуть на себе виконання рутинних завдань, хто займеться стратегічними питаннями? Зріла управлінська позиція включає здорову оцінку своєї важливості і довіру до персоналу. Делегування звільняє керівнику час для своєї роботи, поки підопічні виконують дрібні, але не менш важливі, завдання. Керівник не безсмертний поні. І делегування лише один з інструментів управління персоналом.
Засіб від «головного болю» керівника
З симптомами і причинами визначилися, пора приступати до лікування. Є щось спільне між усім, що турбує керівника. Недолік інформації. Він провокує думки про обман співробітників, сумніви щодо того, на що працівники витрачають робочий час. Пощастило, що сучасні технічні рішення заповнюють інформаційні прогалини і як це відбувається, розглянемо на прикладі програми обліку робочого часу — Yaware.TimeTracker.
Тримайте руку на пульсі
Якщо ви не розумієте за скільки часу можна написати текст або зробити дизайн з 0 — важко обмежувати співробітників і тим самим оптимізувати їх роботу. Це вирішується після установки Yaware.TimeTracker. Програма показує скільки часу співробітник працював над конкретним завданням, був продуктивний чи відволікався на особисті справи. Неможливо обдурити автоматичний облік часу і ви будете впевнені, що співробітники не хитрують.
Займіться самодисципліною
Програма вдале рішення і для самоконтролю. Yaware.TimeTracker збирає статистику вашого робочого дня, потім ви її аналізуєте і бачите час роботи в «потоці», завдання на яких було складно зосередиться або на що пішла значна частина вашого дня. Приберіть біль «я нічого не встигаю» за допомогою програми.
Делегуйте завдання
Функціонал Yaware.TimeTracker дозволяє ставити завдання кожному співробітнику і дивитися на якому етапі виконання він знаходиться. Ви спрощуєте не тільки делегування справ, а й комунікацію між відділами і звільняєте час для більш важливих завдань. Якщо у вашій компанії погодинна оплата праці, то Yaware.TimeTracker також автоматизує підрахунок зарплати і усуне ще одну рутинну діяльність.
І наостанок
Ви — керівник, своєрідний локомотив, і не чекайте, що буде достатньо часу або сил на дрібні завдання. Ваш пріоритет — тягнути потяг: працювати над головними цілями бізнесу. Часто, концентруючись на глобальному, керівники забувають про людей, які допомагають досягати цих цілей і такий підхід помалу знецінює роботу співробітників, вбиває їх мотивацію. Вони або перестають намагатися, або йдуть. В обох випадках у керівника з'явиться ще один головний біль. Дійте на випередження: займайтеся мікроменеджментом, хваліть співробітників, довіряйте їм та впроваджуйте сучасні інструменти для керівників. Yaware.TimeTracker розробили бізнесмени для лікування свого «головного болю», не як панацею від усіх проблем, а як додатковий інструмент для управління персоналом і підвищення їх ефективності.