Інтеграція Yaware.Time.Tracker із Todoist за допомогою Zapier

Todoist – це популярний онлайн-сервіс та додаток для управління задачами та списками справ. Він допомагає користувачам створювати, організовувати і відстежувати свої завдання та цілі, сприяючи поліпшенню продуктивності і ефективності в роботі та особистому житті.

Yaware.TimeTracker дозволяє компаніям та командам вести облік робочого часу, відстежувати використання програм та веб-сайтів працівниками, а також аналізувати продуктивність робочого процесу.

За допомогою інтеграції Todoist із Yaware за допомогою Zapier ви отримаєте такі переваги:

icon

Простота використання

Todoist має інтуїтивний і легкий у користуванні інтерфейс, що дозволяє користувачам швидко створювати та організовувати свої задачі та списки справ.

icon

Керування завданнями

Ви можете створювати завдання, призначати їм терміни виконання, додавати пріоритети, мітки, коментарі та вкладати завдання в проекти.

icon

Нагадування

Todoist надає можливість налаштовувати нагадування та повідомлення, щоб не пропустити жодне важливе завдання.

icon

Синхронізація

Ваші завдання автоматично синхронізуються між різними пристроями, такими як комп'ютери, смартфони та планшети, завдяки чому ви завжди можете мати доступ до них.

Як почати використовувати інтеграцію Todoist з Yaware

Щоб почати використовувати інтеграцію Todoist з Yaware, вам потрібно:

icon

Створити обліковий запис
icon

Додати перше завдання

Todoist – це онлайн-додаток для керування завданнями та списком завдань, який керує мільйонами завдань. Він має версії Web, iPhone, Android, Chrome, Firefox, Outlook (і багато іншого!).

Щоб почати використовувати інтеграцію, вам потрібно створити обліковий запис Zapier і підключити свої облікові записи Todoist та Yaware. Після цього ви зможете створити автоматизації, які відповідають вашим потребам. Детальні кроки налаштування Zapier.

Як розпочати використовувати Yaware.TimeTracker?

Крок 1

icon

Крок 2

icon

Встановіть Yaware.TimeTracker на всі пристрої, якими користуються ваші співробітники. Для цього надішліть спеціальний email із запрошенням на встановлення агента Yaware.

Крок 3

icon

Додайте відділи, налаштуйте графіки роботи та інші розділи згідно своїх потреб.

Крок 4

icon

Відстежуйте дані, зібрані Yaware.TimeTracker, щоб визначити можливості для оптимізації роботи. Використовуйте звіти для аналізу часу, витраченого на різні завдання.

Дізнайтесь більше про можливі варіанти інтеграцій

jira mailchimp slack calendar hubspot drive

Загалом, інтеграція Todoist з Yaware – це потужний інструмент, який може допомогти вам підвищити ефективність роботи та продуктивність команди

Почніть використовувати інтеграцію Todoist з Yaware вже сьогодні, щоб покращити управління командою та робочим часом

Yaware пропонує 14 днів безкоштовного користування програмою, щоб ви могли відчути її функціональність в повній мірі!

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції