Успішне впровадження Yaware – СЕО Тетяна
Як часто користуєтеся Yaware, заходите у свій кабінет менеджера?. Скільки часу присвячуєте Yaware на тиждень?
«Я використовую Yaware щодня. Займалася категоризацією на запит колег.»
Чи вдалося усунути проблему для якої використовується Yaware, досягти успіху?
Щодо оцінки користування Yaware, я поставила 9 балів. У мене було деяке розчарування в деяких аспектах, таких як кількість різноманітних звітів та низька інформативність деяких з них. Вони не відповідали запитам бізнесу, і не вистачало необхідних звітів. Також мені здалось, що email-звіти рідко використовувались через плаваючий графік та незрозумілість з запізненнями. Іншими словами, є певна невідповідність.
«Я задоволена можливістю спостерігати за співробітниками, коли їх стало дуже багато. Також це допомагає перевіряти їх завантаженість та робочий час. Змінилися мої цілі і тепер трекер став корисним інструментом для менеджера та в плані оцінки переробок перед оплатою.»
Як у вашій компанії оцінюють продуктивність працівників?
Використання Yaware допомогло мені на 70% вирішити проблему. Однак не вдалося відстежувати всі вимоги та побажання. У нас внутрішні KPI для окремих співробітників і за виконання KPI їм нараховуються бонуси. Це допомагає стимулювати та оцінювати продуктивність.
«У нашому випадку Yaware допоміг з першими двома цілями. Згодом ми змінили спрямування та почали використовувати його для менеджменту та оцінки переробок перед оплатою.»
Які ще методи та рішення використовуєте?
Ми також використовуємо інші інструменти, такі як Kanban, Календарі, MS To-Do та Wunderlist.
Для нас було б дуже корисно мати інтеграцію з системою КПП та CRM. Також важливим було б покращення категоризації, а саме більш точна автоматична категоризація. Я категоризувала близько 15 000 ресурсів протягом півроку. Можливо, слід подумати про те, як автоматизувати цей процес більш точно.