Облік робочого часу у видавництві (медіа)
Принцип роботи Yaware.TimeTracker
Почати користуватися Yaware.TimeTracker дуже просто
Зареєструйтеся
Встановіть сервіс на комп'ютери співробітників, роботу яких Ви хочете контролювати
Налаштуйте сервіс
Аналізуйте готові дані
Як налаштувати сервіс з урахуванням обов'язків співробітників
Категоризируйте ресурси
Внесіть в категорію “Продуктивно” ті ресурси, які необхідні Вашому співробітнику для роботи.
Так, наприклад, для дизайнера продуктивним є використання Coreldraw, Photoshop; для копірайтера — Word, сайти зі словниками синонімів; для бухгалтера — 1 С; для маркетолога — інструменти аналітики, соціальні мережі.
Відповідно, якщо Ваш бухгалтер або дизайнер буде пів дня просиджувати ВКонтакті або Однокласниках, Yaware.TimeTracker сповістить Вас про це. Сервіс автоматично віднесе ці Інтернет-ресурси в категорію “непродуктивно”.
Увімкніть / вимкніть контроль оффлайн-активності
Очевидно, що Ваші співробітники не сидять цілий день за комп'ютером. Обідня перерва, наради, телефонні розмови — це той час, коли Ваш підлеглий змушений на деякий час покинути робоче місце. Тому, якщо функція контролю оффлайн-активності включена, Ваш співробітник може прокоментувати свою відсутність.
Надайте співробітникам доступ до особистої статистики
Додаткова можливість — підвищуйте відповідальність співробітників. У явному режимі роботи сервісу, Ваші співробітники можуть переглядати статистику, отриману з Yaware.TimeTracker. Це дозволить їм самостійно аналізувати продуктивність своєї роботи, а також виявити втрати часу.
Таким чином, якщо у Вас почастішали випадки, коли співробітники не встигають виконати завдання в термін — це сигнал тривоги. Yaware.TimeTracker допоможе Вам розібратися, куди ж йде робочий час підлеглих і розв'язанням яких питань вони зайняті.